Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بیرانوند که به تازگی در بین نامزدهای بهترین بازیکن سال آسیا قرارگرفت برای بازی با سایپا از لیست سرخپوشان کنار گذاشته شد، این در حالی است که برخی دلیل آن را مصدومیت و بعضی استراحت بیرو می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داستان ادامه دار استرا و استقلال و احتمال بالای بازگشت او، پیگیری بازی‌های لیگ برتر و مصاف پرسپولیس و استقلال با رقبا و صدرنشینی سپاهان با پیروزی مقابل پیکان مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز- شنبه ۲۳ آذرماه - بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"خبرورزشی" عنوان اول خود را به اظهارات استراماچونی اختصاص داده است و با عنوان "می‌خواهم کنار استقلال باشم" به شایعات بازگشت او طی چند روز آینده دامن زد، جمله‌ای مطمئنا می‌تواند باعث شادی استقلالی‌ها شود و آنها را به آینده امیدوار کند.

"ایران ورزشی" با عنوان "بازگشت سپاهان به صدر" از صدرنشینی سپاهان بعد از پیروزی مقابل پیکان نوشت، صدر جدولی که گویا امسال کم دستخوش تغییر نخواهد شد و صاحبان مختلفی خواهد داشت.

"گل" که همیشه قبل از بازی‌های پرسپولیس نیمکت نشینان دفاع یا حتی برخی بازیکنان ترکیب را پیش‌بینی یا معرفی می‌کرد حالا با عنوان "بیرو فعلا استراحت کند"  از کنار گذاشتن علیرضا بیرانوند از لیست بازی با سایپا نوشت، این در حالی است که رسانه‌ها مصدومیت بیرانوند را دلیل این اتفاق دانستند.

"هدف" با عنوان "می‌ترسیدم از خانه بیرون بروم" از اظهارات جنجالی استراما نوشت که گفته بود در حالی که من را به یک بزرگداشت دعوت کردند و من قبول نکردم دیدم که تاکسی به جای رفتن به خانه به محل بزرگداشت رفت و جالب اینکه آن تاکسی عمومی بود.

"ابرار ورزشی" با عناوین "جشن بازگشت استراماچونی" و "میهمانی سرخ‌ها در شهر قدس" از مصاف سرخابی ها در لیگ برتر نوشت جدال‌هایی که تا حدی تکلیف قهرمان نیم فصل را مشخص می‌کند.

"پیروزی" با عنوان "فشردگی مسابقات باعث تغییراتی در ترکیب شد" از اظهارات کالدرون در خصوص بازی دادن چرخشی به ستاره‌های خط دفاع پرسپولیس نوشت، البته که گویا فشردگی مسابقات به خط دروازه نیز رسیده است.

کد خبر 400974

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه گل روزنامه خبر ورزشی روزنامه پیروزی روزنامه هدف روزنامه ایران ورزشی روزنامه شوت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!

به گزارش ورزش‌سه، وقتی محمد دانشگر مصدوم شد نگرانی جدی‌ای درباره عملکرد خط دفاعی سپاهان که در این فصل پرانتقاد عمل کرده ایجاد شده بود، اما سیاوش یزدانی و هادی محمدی به موقع توانستند با حضورشان روی تمامی ابهامات خط بطلان بکشند. 
این دو مدافع در طول فصل و به ویژه در نیمه ابتدایی مسابقات بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست دادند ولی با شروع نیم فصل دوم رفته رفته به وضعیت خوبی نظر بدنی، فنی و کار تیمی رسیدند تا حالا حتی در صورت پایان مصدومیت دانشگر هم مورایس دست به قلب ختا ط دفاعی موفق تیمش در بازی‌های اخیر نزند. 

البته بهبود خط دفاعی سپاهان تنها به عملکرد یزدانی و محمدی منتهی نمی‌شود و آنها پس از مصاف برابر پیکان و شکست عجیب ۳ بر ۲ در ورزشگاه نقش جهان نمایش خیره‌کننده‌ای در فاز دفاعی داشته‌اند و طی ۸ مسابقه فقط ۴ مرتبه گل خورده‌اند تا حتی در روزهای غیبت پیام نیازمند هم این ثبات به هم نریزد.

دیگر خبرها

  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • دلیل درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان مشخص شد+سند
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!