Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرمین شریفی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن شب یلدا به منظور زیباسازی و نماسازی محیط شهری و حفظ و زنده نگه داشتن سنت‌های قدیمی، نصب المان‌های سنتی مانند هرسال در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ المان در میادین اصلی سطح شهر و نواحی منفصل شهری سنندج نصب می‌شود، گفت: این المان‌ها در میدان آزادی، میدان کوهنورد، میدان حجاب، میدان نبوت، میدان سنه دژ، چهار راه ظفریه، جلوی ساختمان شهرداری مرکزی واقع در خیابان امام و نواحی منفصل شهری نصب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج یادآور شد: این المان‌ها یا نمادهای آیین یلدا شامل آدم برفی، فانوس، کاراکترکُردی، علاء الدین، انار، یلدا مبارک، هندوانه و کتری است.

وی با بیان اینکه نصب المان‌های موضوعی و فضاسازی‌های محیطی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی یکی از برنامه‌های اصلی این سازمان است، ابرازامیدواری کرد: با نصب المان‌ها و زنده نگه داشتن آیین‌ها و سنت‌های قدیمی زمنیه رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندان را فراهم آوریم.

شب یلدا و یا شب چله یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانیان است که در نقاط مختلف کشور طولانی‌ترین شب سال گرامی داشته می‌شود.

برچسب‌ها کردستان شهرداری سنندج سنندج شب یلدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان شهرداری سنندج سنندج شب یلدا کردستان شهرداری سنندج سنندج شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در مراسم تودیع و معارفه که صبح امروز ترتیب یافته بود، سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، معاون خدمات شهری همچنین سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه معرفی شدند.

بر اساس احکام جداگانه از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ مرتضی صفری‌سرا بعنوان سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سعید کریمی بعنوان سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، مسعود شیخی به عنوان معاون خدمات شهری منطقه چهار همچنین علی‌ پورفلاح بعنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه منصوب شدند.

دیگر خبرها

  • رویکرد فرهنگی دروازه قرآن باید تغییر یابد
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • ۲۳ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌های استان کرمان وجود دارد
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • اعلام جرم پلیس علیه سازمان‌هایی که در قبال کاهش سوانح ترافیکی کرمانشاه کوتاهی می کنند
  • اعتبارات بازآفرینی محور دلجویی هنوز اختصاص نیافته است
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه