Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره بسکتبال کشورمان در هفته چهاردهم لیگ چین در میان 10 بازیکن برتر هفته قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، حامد حدادی که در این فصل در ترکیب تیم نانجینگ مانکی کینگز قرار دارد، در بازی های اخیر تیمش عملکرد بسیار خوبی داشته است.

او در هفته چهاردهم رقابت‌ها توانست 19 امتیاز، 14 ریباند و 5 پاس منجر به گل داشته باشد و در میان 10 بازیکن برتر هفته قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هفته دومنیک جونز گارد راس آمریکایی و سابق دانشگاه آزاد که در ترکیب جیلین قرار دارد، توانست 59 امتیاز و 16 پاس منجر به گل داشته باشد و به عنوان بهترین بازیکن از نگاه سایت آسیا بسکت انتخاب شود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: چین بسکتبال دانشگاه آزاد عملکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود

لس آنجلس لیکرز یک بار دیگر به دنور ناگتس باخت و حالا در آستانه سوییپ شدن (جارو شدن، به معنای شکست 0-4 در یک سری پلی آف) قرار دارد. 

طرفداری | بامداد جمعه به وقت تهران، 3 بازی در جریان رقابت های پلی آف NBA برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که طی این سه بازی رقم خورد. 

اورلاندو مجیک 121-83 کلیولند کاوالیرز (1-2 به سود کاوالیرز)

پائولو بنکرو به خودش آمد و به مجیک کمک کرد اولین برد خودش در این سری را کسب کند، آن هم خیلی راحت. بنکرو به جوانترین بازیکن تاریخ اورلاندو مجیک تبدیل شد که در یک بازی پلی آف، حداقل 30 امتیاز کسب می کند. او در دو بازی قبل روی هم 15 ترن اور داده بود اما در این بازی هیچ ترن اوری نداشت و جوانترین بازیکن 40 سال اخیر پلی آف شد که 30/10 را با 0 ترن اور ثبت می کند. بنکرو کارش را با آمار 31/14/5 و فیلدگل 50 درصد به پایان رساند و اولین پیروزی دوران حرفه ای خودش در پلی آف را جشن گرفت. در این بازی جیلن ساگز هم 24 امتیاز گرفت؛ زمانی که مجیک آخرین بار در پلی، پیروز شده بود، این دو بازیکن در دبیرستان بسکتبال بازی می کردند.

فیلادلفیا سونی سیکسرز 125-114 نیویورک نیکس (1-2 به سود نیکس)

جوئل امبید در این بازی صحنه زشتی را رقم زد و باعث مصدومیت میچل رابینسون شد. با این حال ام وی پی 2023 ستاره زمین بود. او در کنار یوکیچ به دومین سنتر تاریخ تبدیل شد که از آمار 40 امتیاز و 5 سه امتیازی در یک بازی پلی آف عبور می کند. امبید طلسم فیلدگل کمتر از 50 درصد خودش را شکست و بهترین عملکرد امتیازآوری خودش در یک بازی پلی آف را با 50 امتیاز تجربه کرد. او و الن آیورسن تنها بازیکنان تاریخ فیلادلفیا هستند که در یک بازی پلی آف، 50+ امتیا و 5+ سه امتیازی ثبت می کنند. امبید در این بازی 21 پرتاب آزاد داشت که 19 تای آن را وارد سبد کرد. جیلن برانسن در این بازی بهترین عملکرد خودش در این سری را به نمایش گذاشت اما 39 امتیاز و 13 اسیست او هم برای 0-3 شدن سری کافی نبود. 

لس آنجلس لیکرز 105-112 دنور ناگتس (0-3 به سود ناگتس)

در هیئت مدیره لس آنجلس لیکرز، همه از اظهارات آنتونی دیویس ناراضی بودند. ای دی گفته بود که تیمش گاهی اوقات انگار نمی داند که در دو طرف زمین مشغول چه کاری است، صحبت هایی که مشخصا مخاطب غیرمستقیم آن شخص داروین هم بود. اما آیا حق با دیویس نیست؟ لیکرز در بازی مرگ و زندگی که می توانست با پیروزی در آن به سری برگردد هم شکست خورد، این بار در خانه و مقابل چشم تماشاگران خودی. دی آنجلو راسل احتمالا بدترین بازی زندگی خودش را انجام داد و حالا دیگر بعید است او را فصل آینده هم در لیکرز ببینیم، حداقل اگر بخواهند کوچک ترین تغییری ایجاد کنند! دی لو 0 امتیاز با فیلدگل 0 از 7 ثبت کرد. روی هاچیمورا هم تنها 5 امتیاز به دست آورد و کل تیم لیکرز 5 از 27 سه امتیازی زد.

هواداران لیکرز احتمالا احساس می کنند که در یک حلقه گیر افتاده اند چون برای سومین بازی متوالی، با وجود برتری دو رقمی، شکست می خورند. در حالی که آنتونی دیویس 33/15 ثبت می کند و لبران جیمز هم 26/6/9 از خودش به جا می گذارد، ظاهرا هیچ بازیکن دیگری در لیکرز نیست که به توانایی این تیم در جهت شکست ناگتس باور داشته باشد؛ ای دی و پادشاه در این سه بازی روی هم 176 امتیاز گرفته اند و مجموع امتیازات بقیه بازیکنان لیکرز 131 است.

در سمت مقابل نیکولا یوکیچ 24/15/9 از خودش به جا گذاشت و یک بار دیگر ثابت کرد بهترین بازیکن جهان است. در میان رول پلیرها هم نوبت به آرون گوردون رسید تا با ثبت 29 امتیاز و 15 ریباند، بهترین بازی پلی آف خودش را تجربه کند. جمال موری و مایکل پورتر جونیور هم به ترتیب 22 و 20 امتیاز گرفتند. لس آنجلس لیکرز برای یازدهین بار متوالی به ناگتس باخت و حالا برای دومین سال متوالی، ممکن است مقابل دنور ناگتس سوییپ (جارو) شود. ناگتس به اولین تیمی تبدیل شد که 10 بار متوالی، لبران جیمز را شکست می دهد! 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی