Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت : تابلو‌های هشدار راهنمایی و رانندگی در محور‌های ارتباطی استان، به منظور ارتقای سطح نظارتی و بهبود امنیت تردد، هوشمند می‌شود.

او افزود: رفع مشکلات زیرساختی در راه‌های ارتباطی استان سمنان به عنوان رویکردی اصولی برای رفع افزایش ایمنی سفر در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان خاطر نشان کرد: اجرای طرح هوشمندسازی تابلو‌های هشدار راهنمایی و رانندگی نیازمند اعتبار است که با پیگیری‌های انجام شده برای تامین مالی اجرای این طرح تلاش می‌شود.

منصورکیایی ادامه داد: با توجه به تردد میلیونی مسافران و زائران حرم رضوی (ع) از جاده‌های استان رفع مشکلات زیرساختی در بخش راه می‌تواند در کاهش سوانح رانندگی در استان موثر باشد.

او بیان کرد: کارکنان راهداری استان با وجود کمبود امکانات و اعتبار، تمام‌قد برای رفع مشکلات زیرساختی و خدمات‌رسانی به هموطنان در تلاش هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان تصریح کرد: استفاده از فناوری‌های روز برای ارتقای امنیت و کیفیت جاده‌های استان رویکرد مثبت برای صرفه‌جویی در اعتبار‌ها و ارایه خدمات مطلوب‌تر است.

منصورکیایی ابراز داشت: رفع نقاط حادثه‌خیز در سال‌های گذشته در دستور کار کارکنان این اداره کل بوده است و با جدیت برای بازسازی نقاط پرخطر جاده‌ای سمنان تلاش می‌شود.

سالانه بیش از ۲۰ میلیون مسافر از محور‌های ارتباطی استان سمنان عبور می‌کنند. در استان ۷۰۲ هزار نفری سمنان ۴۲۲ کیلومتر آزادراه وجود دارد.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل وزارت راه و شهر سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید خسروی اظهار کرد: خوشبختانه به دلیل پاکسازی دهانه پل‌ها، سیلاب‌ها آسیبی به ابنیه فنی و جسم راه در محور امرآباد به شانق وارد نکرده و فقط در مقاطعی موجب آب شستگی شانه خاکی راه شده که در حال حاضر راهداران با استفاده از ظرفیت ماشین آلات سنگین در اختیار، مشغول به پاکسازی سطح جاده و ایمن سازی نقاط پرتگاهی هستند.

وی افزود: به دلیل وجود ۲ رودخانه موازی فصلی در دو طرف این محور و طغیان رودخانه‌ها به علت حجم بالای دبی آب، در نهایت چند ساعت منجر به آبگرفتگی محور و اراضی دامنه کوه شده بود که با حضور به موقع راهداران پس از فرونشست آب‌های سطحی و تلاش‌های صورت گرفته، پاکسازی محور انجام و تردد در محور به صورت روان جریان دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اراک گفت: عملیات ایمن سازی محور نیز با استفاده از شش دستگاه ماشین آلات راهداری شروع شده و تا ۲۴ ساعت آینده رفع آب شستگی و رفع نقاط پرتگاهی انجام خواهد شد.

کد خبر 6087784

دیگر خبرها

  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است