Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های استقلال و پرسپولیس در حالی با شاهین و سایپا بازی خواهند کرد که هر دو تیم شانس زیادی دارند تا به‌عنوان نخست نیم‌فصل اول برسند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری 5 دیدار به پایان می‌رسد و در مهم‌ترین بازی‌ها تیم‌های استقلال و پرسپولیس به مصاف شاهین بوشهر و سایپا می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایپا - پرسپولیس

سرخ‌پوشان تهران در این بازی به‌دنبال کسب سومین پیروزی متوالی هستند. شاگردان گابریل کالدرون امروز در شرایطی به مصاف سایپا می‌روند که این بازی در ورزشگاه شهدا شهر قدس برگزار می‌شود و آن‌ها نیاز به پیروزی در این مسابقه دارند تا 28 امتیازی شوند و امیدشان را به کسب عنوان نخست نیم‌فصل اول از دست ندهند. در حال حاضر سپاهان 28 امتیاز دارد و پرسپولیس در صورت برتری در مسابقه امروز تنها از لحاظ تفاضل گل ضعیف‌تر از این تیم اصفهانی است. در سمت مقابل سایپا نتایج ضعیفی در هفته‌های اخیر گرفته و با 11 امتیاز در رده سیزدهم ایستاده است. پیروزی برای شاگردان ابراهیم صادقی، آن‌ها را به رده‌های بالاتر جدول می‌رساند.

پارس جنوبی جم - نفت مسجدسلیمان

پارسی‌ها در این فصل عملکرد خوبی نداشتند و با 10 امتیاز در رتبه چهاردهم ایستاده‌اند. آن‌ها باید در کسب 3 امتیاز موفق‌تر عمل کنند تا از منطقه سقوط فاصله بگیرند. شکست در این مسابقه می‌تواند احتمال اخراج فراز کمالوند را از پارس جنوبی افزایش دهد. در سمت دیگر زمین نفت مسجدسلیمان با مهدی تارتار نتایج خوبی گرفته است و بدون شکست به راه خود ادامه می‌دهد. نفتی‌ها با 22 امتیاز جایگاه هفتم جدول را در اختیار دارند و با کسب پیروزی در بازی امروز می‌توانند در نیم‌فصل اول رتبه‌ای بهتر از هفتم را به دست آورند.

گل‌گهر سیرجان - ذوب‌آهن اصفهان

نماینده سیرجان در این فصل با پیروزی بیگانه بوده و هنوز در یک مسابقه هم برنده نشده است. مجید جلالی امیدوار است اولین 3 امتیاز تیمش در مصاف با ذوب‌آهن کسب شود. در سمت مقابل علیرضا منصوریان که هفته گذشته شاگردانش با شکست نساجی کمی از بحران خارج شدند در بازی با گل‌گهر خواهان کسب 3 امتیاز است تا تیمش 17 امتیازی شود و جایگاهش را در رتبه دهم تثبیت کند.

صنعت نفت آبادان - ماشین‌سازی تبریز

زرد پوشان آبادان باوجود مشکلات مالی شدیدی که داشتند این فصل نتایج مناسبی گرفتند و با 23 امتیاز در رتبه ششم هستند. صنعت نفت یک بازی معوقه هم دارد که با پیروزی در این دو بازی می‌تواند در پایان نیم‌فصل اول عنوان چهارم را به دست آورد. در طرف دیگر میدان ماشین‌سازی با رسول خطیبی نمایش خوبی داشته و با 19 امتیاز در رتبه نهم است. پیروزی خارج از خانه باعث می‌شود که ماشین‌سازی امیدوار به حضور در نیمه بالایی جدول در نیم‌فصل اول نوزدهمین دوره لیگ برتر باشد.

استقلال - شاهین بوشهر

آبی‌پوشان کماکان در شوک نبودن آندره‌آ استراماچونی هستند و امیدوارند تا هر چه زودتر او به ایران بازگردد. سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان از شاگردانش خواسته خوب تمرین کنند تا دچار افت نشوند اما آبی‌ها هفته قبل برابر پیکان دو امتیاز از دست دادند. شاهین بوشهر در 5 بازی اخیر خود به 5 تساوی رسیده ولی با توجه به 8 شکستی که پیش از این متحمل شده است با 6 امتیاز در قعر جدول قرار دارد. روی کاغذ شانس استقلال بیشتر از شاهین است و بعید به نظر می‌رسد آبی‌پوشان نتوانند در مصاف با شاهین برنده نشوند.

برنامه روز پایانی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

شنبه ۲۳ آذر

سایپا تهران – پرسپولیس ساعت 15

داور: امیر عرب براقی؛ کمک‌ها: علی میرزابیگی – محمد عطایی

پارس جنوبی جم – نفت مسجدسلیمان ساعت 15:30

داور: پیام حیدری؛ کمک‌ها: محمدرضا منصوری – فرهاد فرهادپور

گل‌گهر سیرجان – ذوب‌آهن اصفهان ساعت 16

داور: سعید رحیمی مقدم؛ کمک‌ها: رحیم شاهین – حسین گلشنی

صنعت نفت آبادان – ماشین‌سازی تبریز ساعت 16:40

داور: حمید حاج ملک؛ کمک‌ها: مهدی عالیقدر – عسگر محمدی

استقلال تهران – شاهین شهرداری بوشهر ساعت 17:30

داوران: علی بای؛ کمک‌ها: حسن ظهیری – علیرضا ایلدروم

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس سایپا شاهین بوشهر هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار جوجه عقاب توسط شاهین و واکنش عقاب‌ها

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 وقتی جفت عقاب برای شکار رفته بودند، شاهین به سرعت جوجه‌شان را از لانه ربود. عقاب‌ها در بازگشت با بهت و غم به فقدان جوجه‌شان نگریستند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • شکار جوجه عقاب توسط شاهین و واکنش عقاب‌ها
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد