Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران احمدی بازیکن اردبیلی رشته TEKKEN7، با تیم ملی ورزش‌های الکترونیک ایران به مسابقات جام جهانی ورزش‌های الکترونیک - سئول ۲۰۱۹ اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امیررضا سعیدی مسئول کمیته ورزش‌های الکترونیک استان اردبیل از اعزام مهران احمدی بازیکن اردبیلی رشته TEKKEN7، با تیم ملی ورزش‌های الکترونیک ایران به مسابقات جام جهانی ورزش‌های الکترونیک - سئول ۲۰۱۹ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جام جهانی ورزش‌های الکترونیک هر دو سال یکبار در رشته‌های مختلف برگزاری می‌گردد و یازدهمین دوره مسابقات با حضور ۴۲ کشور در رشته‌های DOTA ۲, TEKKEN ۷ و eFootball PES ۲۰۲۰ از ۲۰ الی ۲۴ آذرماه به میزبانی شهر سئول کره‌جنوبی برگزار خواهد شد.

مسئول کمیته ورزش‌های الکترونیک استان اردبیل ادامه داد: مهران احمدی قهرمان جام سبلان ۹۸ و نماینده ایران در مسابقات جهانی با ۳۴ ورزشکار برتر دیگر کشورها رقابت خواهد کرد و طبق قرعه‌کشی مسابقات در گروه چهار به مصاف کشورهای کره‌جنوبی، ایتالیا، آفریقای جنوبی و نماینده رژیم صهیونیستی خواهد رفت.

وی تصریح کرد: این برای اولین‌بار است که یک ورزشکار اردبیلی به عضویت تیم ملی ورزش‌های الکترونیک ایران درآمده است و امیدواریم این روند موفقیت و درخشش بازیکنان اردبیلی در سطح کشور و جهان ادامه‌دار باشد.

گفتنی است، حسن پاجانی و مهران احمدی به عنوان بازیکن و میثم حسینی به عنوان داور برای شرکت در رقابت‌های جهانی ورزش‌های الکترونیک عازم کره جنوبی محل برگزاری این رقابت‌ها شدند.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/۴۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل کره جنوبی جام جهانی تیم ملی ورزش های الکترونیک مهران احمدی تیکن 7

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل نمایشگاه یادگارهای آئین محوطه‌های باستانی اردبیل (دوره پیش از تاریخ و تاریخی)، امروز در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی گشایش یافت.
طبق اعلام اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل این نمایشگاه از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار خواهد شد و بازدید برای عموم آزاد است.
آرامگاه شیخ صفی‌الدین اردبیلی یکی از مکان‌های تاریخی و باستانی شهر اردبیل در شمال باختری ایران و از آثار ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو است، در این محوطه علاوه بر مقبره شیخ صفی‌الدین اردبیلی، مقبره‌های شاه اسماعیل اول (نخستین پادشاه صفویه) و همسر شاه اسماعیل (مادر شاه‌طهماسب) و نیز برخی از مشایخ و صاحب‌منصبان دوران صفوی و نیز کشته‌شدگان جنگ چالدران، قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی