Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@18:00:07 GMT

خدمات حمل و نقل عمومی آنلاین در قشم فعال می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۷۴۷۷

خدمات حمل و نقل عمومی آنلاین در قشم فعال می‌شود

خدمات حمل و نقل اینترنتی طی 10 روز آتی با مشارکت تاکسیرانان محلی به منظور تسهیل و توسعه خدمات عمومی در جزیره قشم فعال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، صبح امروز مقدمات بهره‌مندی جزیره‌نشینان از خدمات اینترنتی در حوزه حمل و نقل بررسی شد.

بنابر بر این مذاکرات، خدمات آنلاین در سه حوزه حمل و نقل خودرویی، گردشگری دریایی و رستوانی به قشموندان ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قشم در این خصوص به خبرنگاران گفت: مجوزهای لازم جهت فعالیت آنلاین حمل و نقل در شهرستان قشم از سوی مراجع مربوطه صادر گردیده است.

علیرضا نصری افزود: از این رو خدمات آنلاین به منظور تسهیل و توسعه حمل و نقل عمومی، گردشگری دریایی و رستوران‌های محلی مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: خدمات در دو فاز عملیاتی می‌شود که در فاز نخست آن طی 10 روز آتی خدمات حمل و نقل خودرویی آنلاین در سطح شهرستان ارائه خواهد شد.

فرماندار قشم ادامه داد: بکارگیری یک‌هزار دستگاه خودرو برای حمل و نقل عمومی با اولویت بهره‌گیری از مجموعه تاکسیرانی شهرستان در دستور کار قرار دارد.

نصری اضافه کرد: فاز دوم این طرح نیز پس از پایش عملکرد بخش نخست در دو حوزه گردشگری دریایی و رستوان‌های محلی عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/88050

منبع: فارس

کلیدواژه: حمل و نقل قشم مشارکت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر فرزین رضازاده رئیس اورژانس آذربایجان غربی ظهر دوشنبه در آئین افتتاح این مرکز افزود: استفاده از دستگاه‌های موتور آمبولانس در کشور و در شهرهای پرترافیک در راستای کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار توسط کارشناسان اورژانس راه اندازی می‌شود.

وی افزود: در تلاشیم با استفاده از موتورلانس ها در شهرستان‌های پرترافیک استان و در ساعات پیک ترافیک، شاخص زمانی رسیدن بر بالین بیمار را کاهش دهیم.

مدیر حوادث دانشگاه ادامه داد: موتورلانس ها در شرایط بدی آب و هوا اعم از باران و برف به دلیل احتمال حادثه برای کارشناسان موتورلانس فعالیت نداشته و در شیفت‌های صبح و عصر فعال هستند.

این پایگاه، اولین پایگاه موتورلانسی در جنوب استان و شهرستان مهاباد و چهارمین پایگاه موتورلانسی فعال در استان آذربایجان غربی است.

پیش از این ۳ پایگاه موتورلانس در ارومیه، مرکز استان آذربایجان غربی فعال شده است.

شهرستان مهاباد با دارا بودن ۱۰ پایگاه اورژانس شامل ۴ پایگاه شهری، ۵ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه موتورلانس بصورت شبانه روزی خدمات اورژانسی را به مددجویان و مصدومین ارائه می‌دهد.

کد خبر 6092159

دیگر خبرها

  • رویداد جامعه‌پرداز برای شناسایی و ارتباط گیری با کنشگران حوزه خانواده
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است