Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطا بهادری رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت که مدیران این باشگاه از سرمربی تیم فوتبال نفت راضی هستند و اجازه جدایی به او نمی‌دهند. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ مهدی تارتار شب گذشته (جمعه)، دیدار تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل پارس جنوبی جم را آخرین حضور خود روی نیمکت نفتی‌ها دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی نفت مسجدسلیمان دلیل این جدایی را جو ایجاد شده علیه خود و تیمش در مسجدسلیمان عنوان کرد.

عطا بهادری، رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت در گفت‌وگو با تسنیم در این باره اظهار داشت: ما تارتار را ول نمی‌کنیم که برود و اجازه نمی‌دهیم چنین اتفاقی بیفتد. تارتار تاکنون عملکرد موفقی داشته و از عملکردش راضی هستیم. ما باید صحبت‌های سرمربی تیم را بشنویم تا بفهمیم چه منظوری دارد. پس از بازی با پارس جنوبی و به همراه اعضای هیئت مدیره، نشستی با تارتار برگزار خواهیم کرد.

تارتار: پس از بازی با پارس جنوبی از نفت مسجدسلیمان جدا می‌شوم

نفت مسجدسلیمان از ساعت 15:30 امروز، در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه تختی جم، میهمان پارس جنوبی خواهد بود.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال نفت مسجدسلیمان مهدی تارتار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال نفت مسجدسلیمان مهدی تارتار فوتبال نفت مسجدسلیمان مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو