Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@22:01:30 GMT

خودنمایی رشید مطاهری برابر تیم سابق + عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۷۶۳۸

خودنمایی رشید مطاهری برابر تیم سابق + عکس

محمدرشید مظاهری دروازه تراکتور تبریز توانست یک کلین شیت مهم برای تیمش انجام دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکنان تراکتور  برای خروج موقت از بحران، نیاز مبرمی به سه امتیاز خانگی برابر فولاد در روز برفی ورزشگاه یادگار امام داشتند؛ یکی از ارکان موفقیت تراکتوری‌ها در هفته های نخست، کلین شیت های متوالی مظاهری بود اما به یک‌باره افت فنی او روی عملکرد فنی تراکتور هم تاثیر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پس از شکست غیرمنتظره در دربی آذربایجان، امروز برابر فولاد تبریزی‌ها به دنبال خروج از بحران بودند؛ رشید مظاهری که هفته گذشته روز خوبی را برابر ماشین سازی سپری نکرده بود، با انگیزه‌ای مضاعف برای رویارویی برابر تیم سابق خود پا به میدان گذاشت. او که از فولاد پیش از حضور در ذوب آهن، به فوتبال ایران معرفی شده بود، امروز توانست روز خوبی را برابر تیم سابق خود بگذراند و با سه سیو نجات دهنده برای تراکتور، یکی از ارکان پیروزی شاگردان احد لاری باشد.

کلین‌شیتی که هم برای خروج رشید مظاهری از بحران موقت خوب بود و هم تراکتور؛ اما نکته مهم‌تر آنکه توانست رشید مظاهری در یک رویارویی جذاب برابر تیم سابق خود سربلند از میدان خارج بشود و بتواند در پیروزی یک گله تیمش نقش آفرینی کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد مظاهری تراکتور رشید مظاهری تراکتور رشید مظاهری فولاد مظاهری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، تراکتور فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان فولاد خوزستان خواهد بود. حمید مطهری پیش از این بازی اظهار داشت: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او در خصوص بازی عنوان کرد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است.

مربی تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری در خصوص انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد گفت: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

دیگر خبرها

  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت