Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:16:56 GMT

دستگیری دکتر قلابی در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۷۶۷۸

دستگیری دکتر قلابی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جمال موسوی صبح شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: فردی که در اطراف مدارس دخترانه شهر ایلام خود را به عنوان مامور اداره بهداشت معرفی کرده و با برقراری ارتباط کلامی قصد اذیت کردن آنان را داشته بود پس از اطلاع پلیس،موضوع دستگیری این فرد در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:پس از اطلاع اولیا یکی از دانش آموزن به پلیس، ماموران کلانتری ۱۳ ، پایش تصاویر دوربین های اطراف مدرسه را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ موسوی تصریح کرد: پس از بررسی تصاویر دوربین های مداربسته در روند ردگیری متهم ، مورد مشابه دیگری توسط کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) نیز به پلیس اعلام شد.

وی ادامه داد: با پیگیری های پلیس و با کمک حراست بیمارستان امام خمینی (ره) ، این دکتر قلابی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان با بیان اینکه این دکتر قلابی پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده است خاطر نشان کرد:شهروندان توصیه ها و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 4796876

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی ایلام حوادث انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف یاسوج ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، سرهنگ محمود حافظی از دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی توسط ماموران کلانتری ۱۲ خبر داد و گفت: در بازرسی از محل فعالیت این افراد انواع دارو، عرقیجات غیربهداشتی و مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی کشف شد.
وی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ با تحقیقات از فعالیت غیرمجاز ۲ پزشک قلابی که بدون مجوز و تحت عنوان طب سنتی نسبت به پذیرش بیمار و تجویز دارو در یک منزل مسکونی اقدام می‌کردند، مطلع شده و موضوع را  پیگیری کردند افزود: پلیس به محل مورد نظر اعزام و این افراد را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی رشت از کشف انواع دارو، عرقیجات غیربهداشتی و غیرمجاز و مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی در بازرسی از این منزل خبر داد و گفت: متهمان ۳۱ و ۴۱ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت آنها مهر و موم شد.
سرهنگ محمود حافظی از مردم خواست، برای درمان به مراکز پزشکی معتبر مراجعه کرده و در صورت برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی خریدار احشام در کرمانشاه
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام