Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم بسکتبال مهرام گفت: هنوز به سطحی که توقع دارم در لیگ بسکتبال نتوانسته‌ام برسم. تاریخ انتشار: 10:18 - 23 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۵۸۷

صمد نیکخواه‌بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره پیروزی تیم بسکتبال مهرام مقابل آویژه صنعت پارسا اظهار داشت: تیم آویژه صنعت پارسا تیم خیلی خوبی بود و بازیکنان آنها با برنامه مقابل ما بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایگاه این تیم در جدول نشان داد که نمی‌توان این تیم را دست کم گرفت. ما به سختی توانستیم برنده این بازی شویم.

وی درباره اینکه آیا به فرم ایده‌آل خود رسیده است، گفت: از عملکردم در این دیدار راضی نیستم، چون پس از بازی‌های جام جهانی مدتی را به استراحت پرداختم و بدون تمرین در لیگ حضور یافتم. ان‌شاءالله بتوانم در دور برگشت بازی‌های بهتری برای تیمم ارائه بدهم.

کاپیتان تیم بسکتبال مهرام درباره اینکه تیم‌ها از لحاظ امتیازی به هم نزدیک هستند، گفت: بازی‌های سخت‌مان با تیم‌های بالای جدول برگزار شده است هر چند که تیم‌های دیگر هم از پیش بازنده نیستند. ما بدون توجه به نام دیگر تیم‌ها با این انگیزه وارد زمین می‌شویم تا بازی را پیروز شویم، جایگاه بهتری برای پلی آف به دست آوریم.

نیکخواه‌بهرامی درباره عملکرد این تیم در رقابت‌های این فصل، گفت: شاید ما چند بازی خوب و چند بازی بد داشته باشیم، اما توانستیم مقابل تیم‌های بالای جدول پیروز شویم که این نشان از عملکرد خوب ما دارد. ان‌شاءالله بتوانیم در ادامه مسابقات نقاط ضعف خود را برطرف کنیم تا بتوانیم نتیجه قابل قبولی بگیریم. بازی‌های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و امیدوارم در پایان بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم مهرام امسال جوانان خوبی را به بسکتبال معرفی کرده است و فکر می‌کنم در اکثر بازی‌های مهم همین جوانان بودند که کمک حال تیم ما بوده‌اند. امیدوارم تا پایان لیگ به همین روندی که دارند ادامه بدهند تا بتوانیم چند بازیکن خوب به تیم ملی معرفی کنیم. البته این موضوع هم کار آسانی نیست و این بازیکنان باید مقابل تیم‌های ضعیف بازی کنند تا کسب تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: پیروزی شیمیدر و شهرداری گرگان مقابل حریفان در لیگ بسکتبال انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیکخواه بهرامی صمد نیکخواه بهرامی تیم مهرام لیگ بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور

ایسنا/خراسان رضوی تیم بسکتبال فرش مشهد موفق شد نماینده سنندج را با شکست بدرقه کند.

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال جوانان کشور و در مرحله یک‌چهارم نهایی، تیم فرش مشهد موفق شد ظهر امروز در دیداری خانگی، تیروژحیات سنندج را با نتیجه ۶۵ بر ۵۴ مغلوب کند. مشهدی‌ها با این برد ۴ امتیازی شدند و در رده سوم جدول گروه ۴ تیمی خود قرار گرفتند.

کاله تهران با ۶ امتیاز صدرنشین است، جم شهرکرد با ۵ امتیاز در رده دوم و تیروژ سنندج با ۳ امتیاز قعرنشین است.

فرش مشهد در دو دیدار قبلی خود، با نتایج ۶۸ بر ۷۹ مقابل کاله و ۷۶ بر ۷۱ مقابل جم شهرکرد شکست خورده‌ بود.

این مسابقات از ١٢ تا ١۴ اردیبهشت به میزبانی باشگاه فرش مشهد در سالن شادروان علی حمیدی برگزار شد و حالا تیم فرش باید برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر مسابقات، به مصاف تیم دوم گروه دیگر، یعنی تیم مهرام تهران برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند