Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@09:04:27 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با سایپا

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۷۷۲۵

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با سایپا

گابریل کالدرون در روزی که بیرانوند را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت، برابر سایپا به میدان خواهد رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دومین تقابل پرسپولیس کالدرون با  ابراهیم صادقی اینبار به شکلی رسمی‌تر و با هدف دستیابی به سه امتیاز ارزشمند برگزار خواهد شد و سرمربیان هر دو تیم امیدوارند با رسیدن به این پیروزی حیاتی، به شرایط تیم‌های خود در صدر و قعر جدول سامان بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالدرون که در دیدار پیش فصل (جام شهدا) مقابل سایپای ابراهیم صادقی شکست خورده بود، اینبار با انگیزه جبران آن نتیجه و تداوم حضور تیمش در جمع مدعیان به مصاف نارنجی‌پوشان خواهد رفت و در سمت مقابل نیز کادرفنی حریف به دنبال پایان دادن به روزهای تلخ و ناکامی تیم خود هستند.

غایب بزرگ پرسپولیس در این دیدار علیرضا بیرانوند است که گفته می‌شود به دلیل مصدومیت طی دو هفته آتی قادر به همراهی این تیم نخواهد بود. غیبت بیرانوند این فرصت را بار دیگر به بوژیدار رادوشوویچ خواهد داد تا شانس بازگشت به ترکیب اصلی را به دست آورده و بتواند برابر نارنجی‌پوشان درون دروازه این تیم حاضر شود. او با نمایشی فوق العاده در اصفهان و یک کلین شیت شیرین، اکنون از آمادگی روحی و بدنی مناسب برای این بازی برخوردار است.

در خط دفاعی پرسپولیس احتمالا بار دیگر شاهد تغییراتی خواهیم بود و اینبار سیدجلال حسینی به ترکیب بازخواهد گشت و در کنار شجاع خلیل زاده حاضر می‌شود. در سمت راست نیز مهدی شیری بعد از تمدید قراردادش به میدان می‌رود و در سمت مقابل نیز محمد انصاری همانند دیدارهای اخیر با نیمکت نشین کردن نادری پا به ترکیب اصلی خواهد گذاشت.

در خط میانی نیز کالدرون با به دست آوردن ترکیب اصلی خود همانند دیدارهای اخیر از احمد نوراللهی در کنار محسن ربیع خواه سود خواهد برد و بشار رسن و مهدی ترابی نیز وظیفه بازیسازی را عهده‌دار خواهند بود.

زوج خط حمله پرسپولیس نیز با علی علیپور اوج گرفته و وحید امیری شکل خواهد گرفت و این دو بازیکن امیدوارند شانس دستیابی به دروازه نارنجی‌پوشان را طی این دیدار به دست بیاورند و موفق به گلزنی در این دیدار شوند.

نکته جالب توجه در لیست پرسپولیس برای بازی امروز بازگشت سیامک نعمتی خواهد بود که بعد از دو دیدار تنبیه انضباطی از سوی کالدرون، فرصت دوباره‌ای یافته است. این در حالیست که امید عالیشاه همچنان از لیست خارج است و فرشاد احمدزاده، مهدی عبدی، محمد نادری، حسین ماهینی، محمد حسین کنعانی زادگان و… نیز امیدوارند در این جدال فرصت خودنمایی در ترکیب را به دست بیاورند.

دیدار دو تیم پرسپولیس و سایپا به میزبانی شاگردان ابراهیم صادقی و از ساعت ۱۵ امروز و در استادیوم شهدای شهر قدس برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سایپا اخبار پرسپولیس پرسپولیس ترکیب پرسپولیس سایپا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم

آبی‌ها که طی ۱۷ مصاف خانگی اخیرشان با چکش‌ها در رقابت‌های لیگ برتر فقط ۱ بار شکست خورده‌اند، به دنبال حفظ رکورد خوب‌شان خواهند بود. 

چلسی در یکی از شهرآوردهای لندن، میزبان وست هم خواهد بود.

طرفداری | شاگردان مائوریسیو پوچتینو که در گام قبل با کسب پیروزی ۲-۰ مقابل دیگر تیم لندنی یک تاتنهام، به مسیر پیروزی برگشتند، در رده هشتم جدول حضور دارند و وست هم نیز با ۲ امتیاز کمتر، یک پله پایین‌تر در تعقیب آن‌هاست. پوچتینو هنوز هم بیش از ۱۰ بازیکن تیمش را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد ولی هواداران انتظار دارند تیم او حداقل پایان خوبی در فصل ۲۴-۲۰۲۳ داشته باشد. 

در آن سوی میدان تیمی حضور دارد که تساوی ۲-۲ مقابل لیورپول در گام قبلی، پنجمین بازی بدون پیاپی بردشان محسوب می‌شد. تیم دیوید مویس به ویژه در سال جدید میلادی انتظارات را برآورده نکرده است و این احتمالا به قیمت عدم راهیابی به مسابقات اروپایی پس از سه فصل گذشته خواهد بود. 

ترکیب احتمالی چلسی و وست هم چلسی (۱-۳-۲-۴): پتروویچ | چالوبا، بادیاشیل، کوکوریا، گیلکریست | گلگر، کایسدو | مودریک، پالمر، مادوئکه | جکسون وست هم (۱-۳-۲-۴): آرئولا | سوفال، زوما، اوگبونا، امرسون | آلوارز، سوچک | پاکتا، کودوس، بوون | آنتونیو

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • ترکیب احتمالی تیم‌های رم و یوونتوس
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم