Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت توزیع برق چهارمحال وبختیاری از افزایش طول شبکه‌های برق فشار متوسط و فشار ضعیف این استان به 11 هزار و 640 کیلومتر خبر داد.

مجید فرهزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه طول خطوط برق‌رسانی چهارمحال و بختیاری نسبت به سال گذشته 170 کیلومتر افزایش پیدا کرده است، گفت: طول شبکه‌های برق فشار متوسط و فشار ضعیف استان به 11 هزار و 640 کیلومتر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر عامل شرکت توزیع برق چهارمحال وبختیاری ادامه داد: همچنین تعداد پست‌های توزیع برق استان به8 هزار و  624 دستگاه رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 5/95 درصد جمیعت روستایی (735 روستا) و 100 درصد جمیعت شهری استان از نعمت برق برخوردار هستند، افزود: توسعه زیرساخت‌های برق‌رسانی استان از سال 57 تاکنون از رشد بسیار بالایی برخوردار بوده است.

فرهزاد با بیان اینکه تعداد مشترکین برق چهارمحال و بختیاری در سال 1357، 18 هزار مشترک بود و در حال حاضر به مرز 37 هزار و 100 مشترک رسیده است، اضافه کرد: برق به دورترین نقاط صعب‌العبور استان راه پیدا کرده است.

وی تعداد پست‌های انتقال برق در استان را دو دستگاه با ظرفیت 850 مگاولت آمپر و تعداد پست‌های فوق توزیع را 18 پست با ظرفیت 855 مگاولت آمپر، عنوان کرد.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: برق رسانی شبکه چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری گفت: در آخرین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان، تعهد خیرین ۶۴ میلیارد تومان بود که بالای ۵۰ درصد آن تاکنون محقق شده است.

دیگر خبرها

  • تنها ۴۹ کامیون در این هفته وارد شمال نوار غزه شدند
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی