Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@15:47:38 GMT

برادرم از خانواده‌ام اخاذی می‌کرد؛ او را کشتم!

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۷۹۸۳

برادرم از خانواده‌ام اخاذی می‌کرد؛ او را کشتم!

حدود ساعت ۱۹ شب جمعه گذشته، کارکنان بیمارستان طالقانی مشهد در تماس با نیرو‌های انتظامی از مرگ مرموز جوان ۳۱ ساله‌ای خبر دادند که اعضای خانواده اش مدعی بودند با شکسته شدن شیشه و اصابت آن به نقاط مختلف بدن مجروح شده است.
به گزارش خراسان، در پی دریافت این خبر ماموران انتظامی بلافاصله ماجرا را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور قاضی علی اکبر احمدی نژاد در مرکز درمانی، تحقیقات میدانی در این باره آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جسد مربوط به جوانی به نام «توحید» بود که آثار شیء برنده و نوک تیز بر گردن و دیگر نقاط بدنش خودنمایی می‌کرد. اگرچه برخی از اعضای خانواده مقتول که در بیمارستان مورد سوال و جواب قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفته بودند، سعی داشتند تحقیقات این پرونده جنایی را با داستان سرایی منحرف کنند، اما قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در پی تجربیات قضایی دریافته بود که ماجرای قتل خانوادگی است و جوان ۳۱ ساله بر اثر اصابت ضربات چاقو جان خود را از دست داده است؛ بنابراین دامنه تحقیقات به انتهای بولوار توس مشهد کشید، جایی که نزاع مرگبار در آن رخ داده بود.

در این میان، یکی از برادران مقتول که نتوانست در برابر سوالات تخصصی مقام قضایی، حقیقت را انکار کند به ناچار به قتل برادرش اعتراف کرد.

این جوان ۲۵ ساله گفت: برادر بزرگ ترم از همسرش طلاق گرفته و با فرزندش به خانه پدری بازگشته بود و در کنار ما زندگی می‌کرد، اما او به مصرف انواع و اقسام قرص‌های مخدر دار و اعصاب و روان اعتیاد داشت و به همین دلیل همه اعضای خانواده از اخاذی‌ها و درگیری‌های او در رنج و عذاب بودند تا این که غروب روز پنج شنبه با من درگیر شد و من هم با ضربات چاقو او را مجروح کردم. وقتی دیگر اعضای خانواده ام او را به بیمارستان رساندند، ما آثار خون‌ها را از بین بردیم و چاقو را هم شستیم تا ماجرای قتل لو نرود.

گزارش خراسان حاکی است: به دستور قاضی، متهم ۲۵ ساله برای انجام بازجویی‌های تخصصی به اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی سپرده شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اخاذی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است

ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اعضای خانواده ارتباطات صریح و صادقانه ای با هم دارند و تفاوت‌های فردی یکدیگر را می‌پذیرند و عواطف خود را آشکارا ابراز کرده و احساس ارزشمندی و عزت نفس در یکدیگر ایجاد می‌کنند.

وی یکی از اصول تقویت سلامت روانی در خانواده را اصل وجود روحیه قدردانی و سپاسگزاری در میان اعضای خانواده دانست و خاطرنشان کرد: هر یک از اعضای خانواده، در صورت انجام کارهای مفید و در راستای پیشبرد مصالح خانواده، از سوی اعضای دیگر خانواده مورد قدردانی قرار بگیرد که این قدردانی می‌تواند به صورت کلامی و یا غیرکلامی باشد.

ابراهیمی گفت: آنچه یک خانواده بهنجار را از خانواده نابهنجار متمایز می‌کند، فقدان مشکلات نیست بلکه وجود یک ساختار نیرومند و کارآمد برای حل مشکلات است.

رئیس بهداشت و درمان مشگین شهر تصریح کرد: خانواده‌های سالم، ساختار درونی خود را برای پذیرش موقعیت‌های متغیر و بحرانی، اصلاح می‌کنند، در حالی که خانواده‌های ناکارآمد ساختار خشک خود را که در برخورد با وضعیت جدید کارآمد نیست حفظ می‌کنند.

کد خبر 6086725

دیگر خبرها

  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • خانواده نقش قابل‌توجهی در سلامت روان افراد ایفا می‌کند
  • توضیحات قاضی از دادگاه منافقین/ تشریح اتهامات از سوی وکیل
  • خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است
  • آلبانی، اعضای گروهک منافقین را مسترد کند