Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@23:27:10 GMT

قاتل خاموش جان مادر میانه ای را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۸۱۵۳

قاتل خاموش جان مادر میانه ای را گرفت

قاتل خاموش در شهرستان میانه قربانی گرفت و مادر یک خانواده جان خود را از دست داد و کودکش را راهی بیمارستان کرد.

  شامگاه روز جمعه نشت گاز مونوکسید کربن از آبگرمکن حمام در شهر میانه به زندگی مادری که در حمام حین استحمام بود، پایان داد و فرزندش را راهی بیمارستان کرد.

در این حادثه مادر ۳۸ساله در حمام جان باخت و پسر بچه ۷ ساله نیز تحت اقدامات درمانی اورژانس به بیمارستان برکت امام خمینی میانه منتقل شد که وضعیت این پسربچه نیز وخیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاز سمی مونوکسیدکربن بر اثر نبود اکسیژن کافی هنگام سوختن مواد سوختنی از جمله بنزین، نفت، گاز و گازوئیل تولید می شود. این نوع مسمومیت ها در ایام مختلف سال رخ می دهد، اما در فصول سرد سال به علت افزایش استفاده از وسایل گرمایشی بیشتر مشاهده می شود./

غلظت گاز مونوکسیدکربن و زمان حضور افراد در محیط آلوده مهمترین عامل تعیین شدت مسمومیت است و اگر فرد در محیط با غلظت بالای گاز سمی برای مدت کوتاه یا در محیط با غلظت پایین گاز سمی برای مدت زمان زیاد حضور داشته باشد، دچار مسمومیت شدید می شود.

علائم اولیه مسمومیت مشابه علائم سرماخوردگی و آنفلوآنزا است و  سردرد، بی حالی، خستگی و کوفتگی بدن نشانه های اولیه مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن است که در بیشتر مواقع افراد به علت سرما، تصور می کنند به سرماخوردگی مبتلا شده اند./ مهر

 بیشتر بخوانید/مرگ 2نفر براثرگاز گرفتگی در الیگودرز

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از کنترل حریف انبار کارتن شهرری خبر داد و گفت: آتش در یکی از انبارها کاملا خاموش و انبار دیگر نیز در حال اطفا است و از سرایت آتش به انبارهای مجاور جلوگیری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، جلال ملکی گفت: دو انبار مسقف هر یک به وسعت حدودی 500 متر در بین چندین انبار دچار حریق شده بود که شعله ور بودند و محدوده‌ای از فضای باز به وسعت هزار متری نیز شعله ور بود.

وی افزود: یکی از انبارها مملو از آسپری، افشانه و ادکلن بود که سقف انبار نیز کاملا دفرمه شده بود که در حال حاضر کاملا خاموش شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در ادامه گفت: در حال حاضر بخش زیادی از حریف انبار لوازم یدکی دوچرخه نیز خاموش شده و آتش به طور کامل تحت کنترل است.

آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود

ملکی در پایان با تاکید بر اینکه از گسترش آتش به انبارهای مجاور جلوگیری شده خاطرنشان کرد: کانتینرهای بزرگ کالا در داخل محوطه باز این انبار نیز وجود دارد که یکی از آنها دچار حریق و سپس خاموش شد.

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • خواسته برخی اعراب از اسرائیل برای نابودی حماس محال است
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • چرا فلسفه کانت در میانه جنگ‌های امروزین هنوز کار می‌کند؟
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود