Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبی پوشان تهران در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر امروز میزبان شاهین بوشهر هستند و این بازی در حالی برگزار می‌شود که استراماچونی همچنان در ایتالیا به سر می‌برد.

اخبار ورزشی- بنا به ادله باشگاه استقلال، مبلغ مورد نظر  استراماچونی شب گذشته منتقل شده و حتی وی به یکی از بانکهای ایرانی در رم امضای رسید پول را هم داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما وی امروز نیز روی نیمکت تیمش نخواهد نشست.

استراماچونی که در روزهای گذشته بارها تمایلش را برای حل مشکلات و بازگشت به استقلال اعلام کرده بود، در روزهای گذشته با بازیکنان تیمش در ارتباط بوده و تفکراتش را برای این بازی منتقل کرده و حتی ترکیب تیمش را نیز مشخص کرده است.

در روزهایی که سرمربی استقلال در ایتالیا حضور داشت، برنامه‌های تمرینی وی از طریق صالح مصطفوی و وریا غفوری در زمین اجرا می‌شد و بازی امروز نیز با تفکرات ایتالیایی انجام می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال استقلال بازیکنان استقلال تیم فوتبال استقلال استراماچونی استقلال و شاهین شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود

سرمربی سپاهان معتقد است که تساوی تیمش برابر پرسپولیس تنها به سود استقلال تمام شده است.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس، پس از تساوی سپاهان برابر پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی زیبایی بود و هواداران با حضورشان، فضای خوب و جذابی را در ورزشگاه به وجود آورده بودند. فکر می‌کنم که از نتیجه بازی فقط استقلال سود برد. بازیکنان هر دو تیم تلاش کردند.

مورایس افزود: پرسپولیس یکی از تکنیکی‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است و کیفیت خیلی خوبی دارند و نباید انتظار داشته باشیم که پرسپولیس را در خانه خودش و ورزشگاه آزادی شکست بدهیم. بازیکنان سپاهان با تمام اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد تلاش خوبی کردند. ما در این فصل چالش‌های زیادی داشتیم و اگر کلاهی سرم بود به احترام بازیکنان کلاه خودم را سر برایشان بر می‌داشتم.بازی‌های زیادی باقی نمانده و برای تیم‌هایی که شانس قهرمانی دارند آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره اینکه بازیکنان سپاهان در بازی امشب رو به تلف کردن وقت آورده بودند، تصریح کرد: نیازی نمی‌بینم که به این سوال جواب بدهم. من برای فوتبال اینجا حضور دارم. بازی پر از احساسات بو و از بازیکنانم بابت تلاشی که کردند قدردانی می‌کنم. بازی درگیرانه‌ای را شاهد بودیم، اما بعضی وقت‌ها چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و متاسف هستم که بازی را طوری که شما دیدید من ندیدم!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عکس| کاپیتان استقلال در تبریز شکار شد!
  • اوسمار: تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت