Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام  احد آزادی خواه نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ارائه  لایحه بودجه سال  ۹۹ به مجلس از سوی رئیس‌جمهور گفت: قرار بود دولت در ساختار بودجه اصلاحاتی را انجام دهد اما در بودجه سال ۹۹ آثاری از این اصلاح ساختار دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه دولت در بودجه سال ۹۹ فروش ۸۰ هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی پیش‌بینی کرده است، ادامه داد: قطعاً  این کار غیرکارشناسی بوده و در آینده کشور را مقروض می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس  با تاکید براینکه رئیس‌جمهور اعلام کرده بود بودجه امسال بودن نفت است،   تصریح کرد:تعجب آور است که ۷۵۰ هزار بشکه معیار فروش نفت، در لایحه بودجه است که رقمی غیر واقعی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  195هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده، درحالی‌که 100 هزار میلیارد فرار مالیاتی در این کشور وجود دارد، بر اساس آمار تنها دو قشر از اقشار مردم حدود 19 هزار میلیارد تومان مالیات بدهکار هستند.

آزادی‌خواه اضافه کرد: برخی از اعداد بودجه سال 99 توهمی است که باید در کمیسیون تلفیق بودجه و صحن علنی پارلمان این اعداد اصلاح شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: اصلاح ساختار بودجه بودجه 99 نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجلس شورای اسلامی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌پردازد.

در صورتی که بررسی جداول در این دو روز به اتمام نرسد، مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه نیز جلسه علنی تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090946 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود