Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:23:19 GMT

اولین تصاویر آقازاده منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۸۲۷۲

اولین تصاویر آقازاده منتشر شد

هنرمندان و عوامل سریال "آقازاده" در روزهای پایانی تصویربرداری به پابوس امام رضا(ع) می‌رود. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ سریال "آقازاده" ساخته بهرنگ توفیقی است برای ادامه تصویربرداری در حرم امام‌رضا(ع) عازم مشهد مقدس می‌شود. "آقازاده" که چندی است در سکوت خبری فیلمبرداری و مراحل فنی خود را جلو می‌برد، دی‌ماه به پایان تصویربرداری و پخش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این حامد عنقا نویسنده و تهیه‌کننده این سریال در گفتگویی "آقازاده" را پیشکش فقیرانه‌ای به آستان مقدس علی ابن موسی الرضا(ع) دانسته و اعلام کرده بود بخش‌هایی از سریال که در مشهد ضبط می‌شود، بر همه کار غلبه دارد.

معافیت مالیاتی به نام هنرمند، به کام سلبریتی‌ و دولت/ مثل "پدر" با غم کمتر، سریال رمضانی شبکه 2

این سریال برای گرفتن سکانس‌های مشهد و پلان‌هایی در داخل حرم امام رضا (ع) راهی این شهر می‌شود.

امیر آقایی، امین تارخ، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، کامبیز دیرباز، جمشید هاشم‌پور، سینا مهراد و امین حیایی با حضور  ثریا قاسمی و هنرمندی نیکی کریمی از جمله بازیگران "آقازاده"‌اند.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,34,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شبکه نمایش خانگی رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه نمایش خانگی رسانه ملی تلویزیون شبکه نمایش خانگی رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله

مدیرعامل بیمارستان رضوی مشهد ضمن تکذیب خبر منتشر شده مبنی بر فروخته شدن اسناد بیماران در قالب کاغذهای یک رو سفید و باطله، گفت: اسناد حداقل ۱۰ سال در بیمارستان می‌ماند. تاریخ درج شده در برگه انتشار یافته جدید است و ما حق امحای این اسناد را نداریم. امحای اسناد نیز پس از ۱۰ سال و تحت نظارت صورت می‌گیرد و این اسناد به خمیر تبدیل خواهند شد.

به گزارش ایسنا؛ چندی پیش و در فضای مجازی اخباری مبنی بر فروخته شدن اسناد بیماران در قالب کاغذهای یک رو سفید و باطله با عنوان صورت هزینه درمان بیمه دی و بیمارستان رضوی که حاوی اطلاعات بیماران بود انتشار یافت و حواشی‌ای را ایجاد کرده بود. در متنی که به همراه تصویر اطلاعات بیمار منتشر شده بود، آمده بود: «برای پرینت‌های حسابداری کاغذ یک‌رو سفید خریدم، ۹۰۰هزار تومان، ۳۵ کیلو کاغذ باطله. شوکه شدم وقتی دیدم همه کاغذها اطلاعات بیماران یکی از معروف‌ترین بیمارستان‌های مشهده!!! حریم خصوصی مریض چه‌قدر بی‌ارزشه؟ از اطلاعات دقیق بیماری تا شماره ملی و آدرس کاربر، پزشک.»

در همین راستا و باتوجه به حساسیت موضوع، ایسنا با مدیرعامل بیمارستان رضوی گفت‌وگویی انجام داد.

دکتر محسن محور، ضمن تکذیب خبر منتشر شده، اظهار کرد: بخشی از پرونده بیمارانی که بستری می‌شوند، در بیمارستان مانده و بخشی دیگر به بیمه‌ها ارجاع می‌شود. آنچه در بیمارستان می‌ماند، باید حداقل ۱۰ سال در محل بیمارستان بایگانی شود و پس از این مدت امحای این اسناد تحت نظارت سازمان اسناد و کتابخانه‌های کشور اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه ممکن است بعضی اسناد مثل IVF و اسناد نگهداری جنین سال‌ها در بیمارستان بماند، یادآور شد: ما حق امحای این پرونده‌ها را نیز نداریم.

مدیرعامل بیمارستان رضوی با تاکید بر اینکه آن برگه به هیچ وجه از بیمارستان رضوی خارج نشده است، گفت: بیمارستان رضوی یکی از بیمارستان‌های پرهزینه کشور است؛ هزینه این بیمارستان فقط در اسفندماه ۲۱۰ میلیارد تومان بوده است. بیمارستان رضوی در حال ساخت یک مرکز ناباروری بوده و برای این مرکز چیزی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است. همچنین ما در دهه کرامت ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح خواهیم کرد؛ بنابراین بیمارستان رضوی با این هزینه‌کرد بالا آنقدر مشکل ندارد که بخواهد کاغذ را به صورت کیلویی بفروشد.

محور ضمن تکذیب خبر منتشر شده مبنی بر فروخته شدن اسناد بیماران در قالب کاغذهای یک رو سفید و باطله، خاطر نشان کرد: اسناد حداقل ۱۰ سال در بیمارستان می‌ماند. تاریخ این برگه جدید است و ما حق امحای این اسناد را نداریم. امحای اسناد نیز پس از ۱۰ سال و تحت نظارت صورت می‌گیرد و این اسناد به خمیر تبدیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه بیمه دی نیز نمی‌تواند چنین اقدامی را انجام دهد، تصریح کرد: در این راستا نیز به جهت روشن شدن کامل وضعیت جلسه‌ای با بیمه دی خواهیم داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • (ویدئو) ثبت رقص و حرکات پروتئین-لیپید برای اولین بار
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • صدای آرامبخش باران بهاری در مشهد + فیلم
  • چشم نوازی گل‌های رنگارنگ در باغ گل‌های مشهد + تصاویر
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند