Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@05:51:48 GMT

بازگشت سه بازیکن مصدوم یوونتوس به تمرینات

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۸۳۳۹

بازگشت سه بازیکن مصدوم یوونتوس به تمرینات

سه بازیکن تیم فوتبال یوونتوس که در بازی قبلی این تیم حضور نداشتند، آماده بازگشت به ترکیب این تیم شدند. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماتیس دلیخت، داگلاس کاستا و رودریگو بنتانکور در تمرینات گروهی روز گذشته (جمعه) تیم فوتبال یوونتوس به صورت کامل حضور پیدا کردند و اکنون آماده شده‌اند تا برای این تیم به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس فردا (یکشنبه) در هفته شانزدهم سری A در ورزشگاه آلیانتس تورین میزبان اودینزه رده شانزدهمی خواهد بود و طبق اعلام این باشگاه دلیخت، کاستا و بنتانکو در فهرست بازیکنانی که بانوی پیر را در این بازی همراهی خواهند کرد، قرار گرفته‌اند.

بنتانکور در بازی هفته گذشته یوونتوس در سری A مقابل اودینزه که با شکست 3 بر یک مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها خاتمه یافت، آسیب دید و در ابتدا نگرانی‌هایی درباره شدت مصدومیت او وجود داشت اما گویا مشکل این هافبک اروگوئه‌ای جدی نبوده است.

کاستا اما بعد از مدتی طولانی خانه‌نشینی دوباره به تمرینات برگشته است و دلیخت هم با رسیدن به آمادگی جسمانی کافی توانسته به فهرست بازیکنان یووه برگردد.

یوونتوس در پی معاوضه «جان» با هافبک پاری‌سن‌ژرمن

در همین حال، آرون رمزی هافبک ولزی یوونتوس هنوز ظاهراً نتوانسته آماده حضور در تمرینات گروهی شود و به صورت انفرادی تمرین کرده است. او از تابستان که به بانوی پیر پیوست نتوانسته آمادگی جسمانی‌اش را آنطور که باید و شاید ارتقا دهد و در تمامی رقابت‌های این فصل تنها 5 بار در ترکیب اصلی به میدان رفته است.

تیم فوتبال یوونتوس فردا از ساعت 17:30 به وقت تهران به مصاف اودینزه می‌رود.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سری A یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A یوونتوس سری A یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن جوان استقلال در هفته های پایانی لیگ هم از اثبات خود به کادرفنی این تیم خسته نشدند و همچنان با انگیزه‌های بالا در تمرینات این تیم شرکت می‌کنند تا شانس خود را در ادامه لیگ و همچنین برای فصل بعد با پیراهن آبی دنبال کنند.

امیرعلی صادقی بازیکن جوان استقلال که در دیدارهای دوستانه برای این تیم گلزنی کرد و در تمرینات هم حضور کامل داشته هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و حتی برای دقایق کوتاه هم به زمین فرستاده نشده تا در کنار خالدآبادی تنها بازیکنی باشد که در زمین حضور پیدا نکرده است.

سامان تورانیان در بازی با نساجی 7 دقیقه و در بازی با پیکان در دقیقه 92 وارد زمین شد و فرصت حضور کمتر از ده دقیقه در تیم استقلال داشته است، البته حضور حردانی، یامگا و فخرالدینی در بازی نکردن این بازیکن جوان بی‌تاثیر نبوده است.

تورانیان و صادقی در تمرین دیروز استقلال کنار دیگر بازیکنان به وزنه زدن پرداختند و آماده دیدار با تراکتور شدند.

دیگر خبرها

  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم