Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@22:21:29 GMT

واکنش مرکل به پیروزی جانسون

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۸۴۷۱

ساعت24-صدر اعظم آلمان در پی پیروزی حزب محافظه‌کار این کشور گفت، بسیاری از رهبران اتحادیه اروپا اکنون آسوده‌خاطر شده‌اند که بوریس جانسون حکمی روشن برای ادامه روند بریگزیت به دست آورده، اما یک چالش‌ بزرگ بر سر راه این موضوع کمبود وقت برای اصلاح وضعیت روابط آینده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در کنفرانسی خبری بعد از نشست سران اتحادیه اروپا در روز جمعه در شهر بروکسل گفت: وضعیت بسیار پیچیده خواهد بود و مرتبط با طیفی از مسائل اعم از روابط ما در حوزه تجارت، همکاری در حوزه امنیت و سیاست خارجی و همچنین حوزه شیلات خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بزرگترین مانع برای ما این خواهد بود که با سرعت بسیار بالایی باید مسائل را مدیریت کنیم. ما باید تا پایان سال آینده میلادی روند کار را به نتیجه برسانیم و تا ماه ژوئن نیز تصمیم بگیریم که آیا می‌خواهیم دوره مذاکرات را تمدید کنیم یا خیر. هر چند که انگلیس اعلام کرده که خواستار تمدید نیست.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری از مسائل معلمان در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت مقام معلم بخش بوشکان در سالن اجتماعات شهر کلمه اظهار کرد: بسیار خوب است که مبانی فکری شهید مطهری را برای فرزندان خود تبیین کنیم که برای نسل امروز راهگشا است.

وی با اشاره به سرکشی به مدارس بخش بوشکان اضافه کرد: معلمان این بخش در شرایط سختی هستند و با حداقلی‌ترین حقوق و مزایا در سخت‌ترین شرایط مشغول خدمت هستند که از همه معلمان این بخش تقدیر می‌کنم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با مشکلات و چالش‌های معلمی آشنا هستم بیان کرد: کار معلمی نسبت به گذشته سخت و سخت‌تر شده است و معلم امروز باید به روز باشد.

وی گفت: در مجلس یازدهم مطالبه معلمان یعنی قانون رتبه‌بندی تصویب شد که بسیار مهم بود و امروز مطالبه ما از دولت اجرای صحیح این قانون است و در این راستا استیضاح وزیر آموزش و پرورش را با چند هدف از جمله این هدف دنبال کردیم.

رضایی افزود: در برنامه هفتم توسعه نیز موارد خوبی مصوب شد که اگر دولت به خوبی اجرا کند، مسائل معلمان و آموزش و پرورش تا حد بسیار زیادی رفع می‌شود.

وی تقویت نیروی انسانی و بهبود وضعیت زیرساخت‌های آموزش و پرورش در این شهرستان را یک اولویت مهم دانست و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که با تحقق برنامه‌ها شاهد آینده بهتری در این شهرستان باشیم.

کد خبر 6098745

دیگر خبرها

  • واکنش حامدی فر به درگیری با بازیکن ذوب آهن+فیلم
  • بسیاری از مسائل معلمان در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گرفته است
  • واکنش لاندو نوریس به نخستین پیروزی‌اش در فرمول یک
  • واکنش روسیه به اقدام خصمانه کشورهای بالتیک برای قطع روابط
  • مسائل بشردوستانه نباید با سیاست گره بخورد
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است