Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره ورزش و جوانان شیروان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کشتی گیر شیروانی در رده سنی نوجوانان در مسابقات جهانی مسابقه خواهد داد.

محمدرضا برغمدی گفت: چهل و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی ازاد نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان ناشنوا  ۲۱ و ۲۲ آذرماه به میزبانی کرج برگزار شد که در این دوره از مسابقات، کشتی آزاد ناشنوای استان خراسان شمالی تنها یک نماینده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال ۹۴ هم، امیر حسین شعبانی کشتی گیر کم شنوا شیروانی در وزن ۴۷ کیلوگرم و رده سنی نوجوانان با کسب مقام دوم کشوری، موفق به دریافت مدال نقره شده بود.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

برچسب‌ها کشتی ورزش و جوانان ورزش ناشنوایان شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی ورزش و جوانان ورزش ناشنوایان شیروان کشتی ورزش و جوانان ورزش ناشنوایان شیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی مهران‌فر صبح پنج شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی مانه و سملقان در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی ایسوزو مشکوک و با هماهنگی لازم آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این کامیونت حامل ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر چسب مایع فاقد مجوز است، افزود: این خودرو برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل و یک نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6094942

دیگر خبرها

  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی