Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورایتی، خالقان سریال «بازی تاج و تخت» اعلام کرده‌اند فیلمی بر پایه رمان لاوکرافت پروژه بعدی آن‌ها خواهد بود. مشخص نیست که خود دی‌بی وایس و دیوید بنیوف روی صندلی کارگردانی هم می‌نشینند یا خیر، اما آن‌ها از همین حالا فیل هی و مت مانفردی را برای نوشتن فیلمنامه انتخاب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمانی که بر پایه آن، این فیلم ساخته می‌شود داستان زندگی اچ پی لاوکرافت نویسنده و استاد ژانر وحشت و گروتسک را به تصویر می‌کشد که با نگاشتن رمان‌هایی چون «ندای کثولهو»، «موش‌ها در دیوارها»، «در کوهستان‌های جنون» و «سایه خارج از زمان» توانست ژانری جداگانه خلق کند که به عنوان ژانر وحشت لاوکرافتی شناخته می‌شود. با وجود اینکه هنوز جزییات داستان مشخص نیست، منابع آگاه می‌گویند بنیوف و وایس می‌خواهند دنیایی را به تصویر بکشند که در آن تمام مخلوقات لاواکرفت واقعی باشند.

بعد از اینکه «بازی و تاج و تخت» به پایان رسید و آخرین فصل آن در ماه مه روی آنتن رفت و برنده جایزه امی بهترین درام شد، بنیوف و وایس یک قرارداد عظیم با نت فلیکس امضا کردند. بعد از به توافق رسیدن با این غول اکران آنلاین، آن‌ها از ساخت سه‌گانه «جنگ ستارگان» انصراف دادند چون نمی‌توانستند به هر دو کار رسیدگی کنند.
 

کد خبر 469871 برچسب‌ها سینمای جهان تلویزیون سریال سینما - هالیوود سینما چهره‌ها

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان تلویزیون سریال سینما هالیوود سینما چهره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی یک بازی پس از نمایش درخشانی که در دیدار لیگ برتری مقابل فولاد خوزستان داشت و موفق شد گل سه امتیازی بزند، دیروز هم در جام حذفی عملکرد موثری در بازی با پیکان ارائه داد و توانست پاس گل جلال‌الدین علی‌محمدی را بدهد و در پنالتی‌ها هم یک ضربه عالی بزند.

این بازیکن که هفته قبل با انرژی مضاعف در دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابقش پا به زمین گذاشت، توانست مرد اول زمین در این مسابقه حساس لقب بگیرد و ستاره مس رفسنجان باشد و گل ارزشمندی بزند که این روند دیروز هم برابر پیکان ادامه یافت.

سعید واسعی که دوران متفاوتی از فولاد را زیر نظر محرم نویدکیا سپری می‌کند و در 6 دیدار قبلی دو گل زده و روی دو گل موثر بود، دیروز هم در مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر پیکان توانست پاس گل بدهد و پنالتی خود را هم با شوت محکم و دیدنی تبدیل به گل کند.

این بازیکن چپ پا امیدوار است روند خوبی که همراه با مس رفسنجان دنبال کرده را تا پایان فصل داشته باشد و دوباره در فوتبال ایران خودنمایی کند.

دیگر خبرها

  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • ۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدر‌ها؛ از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم
  • ۱۰ فیلم جنگی پادآرمانشهری جذاب و پرتنش که باید ببینید
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)