Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@21:43:04 GMT

کارت سوخت تاکسی ون‌ها فردا تحویل داده می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۸۶۴۸

کارت سوخت تاکسی ون‌ها فردا تحویل داده می‌شود

به گزارش روز شنبه اتحادیه تاکسی‌رانی های شهری کشور، مرتضی ضامنی افزود: در تهران، برای آن دسته از رانندگان تاکسی های ون که پروانه فعالیت آنها دارای اعتبار است، پیامک ارسال خواهد شد و آنها باید با مراجعه به محل اعلامی نسبت به دریافت کارت سوخت خود اقدام کنند.

وی افزود: آن دسته از رانندگانی هم که پروانه فعالیت آنها منقضی شده است، باید با مراجعه به سازمان تاکسیرانی تهران نسبت به تمدید پروانه خود اقدام کنند تا کارت سوخت برای آنها صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ضامنی خاطرنشان کرد: در سایر شهرهای کشور نیز رانندگان تاکسی‌های ون می توانند از روز دوشنبه ۲۵ آذر ماه برای دریافت کارت سوخت جدید خود به سازمان‌های تاکسیرانی مراجعه و کارت خود را تحویل بگیرند.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور افزود: با توجه به زمان کم باقی مانده تا پایان آذر و به منظور استفاده کامل رانندگان از این سهمیه، مابه التفاوت ۲۰۰ لیتری سهمیه سوخت آذرماه رانندگان، بر اساس هماهنگی‌هایی که با وزارت کشور و شرکت نفت صورت گرفته است، در سهمیه دی ماه آنها لحاظ می‌شود و کارت سوخت تاکسی‌های ون در دی ماه ۸۰۰ لیتر شارژ خواهد شد اما از بهمن ماه به صورت ماهانه کارت سوخت این خودروها ۶۰۰ لیتر شارژ می شود.
ضامنی گفت: کارت های سوخت قدیمی ون ها تا پایان آذرماه فعال است و تاکسیرانان می توانند از باقیمانده سهمیه آن تا پایان ماه جاری استفاده کنند و مدارک لازم برای تحویل کارت سوخت، اصل و کپی کارت خودرو و کارت ملی است.

بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه ۲۴ آبان بنزین برای همه وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه بندی شد. طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان و همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

برچسب‌ها مرتضی ضامنی کارت سوخت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارت سوخت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور کارت سوخت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته

ارسلان رحیمی مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در نشست خبری گفت:سرقت از خطوط لوله مخابرات همیشه معضل اصلی بوده است ولی خوشبختانه اقدامات و فعالیت‌های تجهیزاتی در دستور کار است و اقداماتی که انجام شده نشان دهنده عملکرد موفق ما است به طوری که در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۴۷ مورد انشعاب غیر مجاز داشتیم که ۳۵ مورد به برداشت رسیده بود در حالی که در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ از ۴۷ مورد انشعاب غیر مجاز به ۴۱ مورد رسیده است که ۲۵ مورد انشعاباتی بوده که به برداشت نرسیده است.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به سوخت‌رسانی به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته گفت: در سال گذشته ۳میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت به نیروگاه‌های کشور انتقال داده شده است.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • سهمیه سوخت خودر‌وهای بدون بیمه قطع می شود(+ عکس نامه)
  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان