Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:30:39 GMT

اعتبار هزینه‌ای همدان در بودجه ۹۹ افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۸۷۴۸

اعتبار هزینه‌ای همدان در بودجه ۹۹ افزایش یافت

اسکندر صیدایی روز شنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به تقدیم لایحه بودجه ۹۹ توسط رییس‌جمهوری به مجلس شورای اسلامی افزود: در این لایحه مجموع اعتبارات هزینه ای در بودجه ۹۹ معادل ۳۶۲ میلیارد تومان است که این میزان نسبت به سال ۹۸ که ۳۲۴ میلیارد تومان بوده ۱۰ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه منابع عمومی بودجه ۹۹ کل کشور نسبت به سال گذشته ۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ درصد رشد داشته است، گفت: اعتبارهای تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان از ۸۶ میلیارد تومان به ۲۳۰ میلیارد تومان رسیده است.

صیدایی افزود: در این میان اعتبارهای سه درصد نفت از ۵۹ میلیارد تومان به ۳۴.۶ میلیارد تومان کاهش یافته است. 

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی همدان تاکید کرد: درآمد امسال بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید براساس مالیات باشد که بر اساس این برنامه در بودجه سال ۹۹ باید درآمد مالیاتی کشور هزار میلیارد تومان باشد. 

وی با اشاره به رونمایی از سند ارتقا زنان و خانواده استان همدان گفت: در این برنامه افق جهت گیری در سه سال آینده تدوین شده است.

برچسب‌ها همدان استانداری همدان بودجه بودجه ۹۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان استانداری همدان بودجه بودجه ۹۹ همدان استانداری همدان بودجه بودجه ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان

مدیران اینتر وعده دادند که این باشگاه برای خرید بازیکنان جدید در تابستان ۱۰۰ میلیون یورو هزینه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، اینتر در هفته‌ای که سپری شد توانست با برتری برابر میلان برای بیستمین بار به قهرمانی در سری آ برسد. سران تیم ایتالیایی از همین الان به فکر تقویت برای فصل بعد هستند و ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان اختصاص دادند.

بر این اساس مدیران اینتر اعلام کردند ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان هزینه خواهد شد. علاوه بر این، اینتر در حال مذاکره با نیکولو بارلا و لائوتارو مارتینس دو بازیکنش برای تمدید قرارداد است.

این باشگاه در تابستان با پیوتر زیلینسکی و مهدی طارمی نیز به صورت رایگان قرارداد خواهد بست و این دو بازیکن به عنوان بازیکن آزاد راهی اینتر می‌شوند.

اینتر علاوه بر سری آ، توانست سوپر جام ایتالیا را نیز در این فصل به دست بیاورد ولی از لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا حذف شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • هزینه ساخت مسکن چند درصد افزایش یافته است؟
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان چیست؟
  • ماجرای جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳ چیست؟
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳