Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:10:16 GMT

هفتاد و نهمین فصلنامه علمی ـ پژوهشی ذهن منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۸۸۷۹

هفتاد و نهمین فصلنامه علمی ـ پژوهشی ذهن منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هفتاد و نهمین فصلنامه علمی ـ پژوهشی ذهن با سردبیری حجت الاسلام والمسلمین علیرضا قائمی نیا و به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شد.     

در این شماره مقالات زیر منتشر شده است:

ـ تحلیل فراعرفی روایات تأویلی با تأکید بر جواز الغای پیوندهای متنی/ علیرضا قائمی‌نیا، مهدی کمانی نجف‎‌آبادی
ـ بررسی و تحلیل اعتمادگرایی از منظر گلدمن و پلنتینگا/ سیدعلی علم‌الهدی، اکرم عسکرزاده مزرعه، جلال پیکانی
ـ تبیین نظریه معرفت ملاصدرا بر مبنای اسفار چهارگانه عقلی/ علی ارشد ریاحی، ربابه جلیلی بهابادی، مجید صادقی حسن‌آبادی
ـ فضای مجازی، رخنه‌ای در تئوری صدق تارسکی/ مرتضی مزگی‌نژاد
ـ بررسی طرح‌واره‌های تصویری جانسون در آیات توصیف‌کننده دوزخ و بهشت در چارچوب معناشناسی شناختی/ عالیه کرد زعفرانلو کامبوزیا، فائقه ابراهیم پورنیک
ـ تحلیل نشانه‌شناختی (النبی الامی) بر اساس مدل (امبر تو اکو)/ احمد اسدی، محمدجواد اسکندرلو، علیرضا کاوند
ـ سنجش مبانی معرفت‌شناختی صورت‌بندی فعل خاص الهی در چارچوب الهیات طبیعت در مقایسه با صورت‌بندی‌های رقیب/ حسین خطیبی، مهدی غیاثوند
ـ بررسی و نقد تعامل علی نفس و بدن دکارتی/ مهدی رضازاده جودی، محمدکاظم رضازاده جودی

کد خبر 4795834.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: معرفی نشریات فصلنامه ذهن پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی نشست علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فلسفه کنفرانس بین المللی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گام دوم انقلاب آیت الله جوادی آملی فعالیت های قرآنی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه جامعه شناسی کانون اندیشه جوان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران مسجد هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشریه وب پژوهی فصلنامه شد

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ گفت: دانشگاه علم و فرهنگ علاوه بر اقداماتی که در این حوزه وب پژوهی انجام داده است، نشریه‌ای را راه‌اندازی کرد که علاوه بر مجوز ISC، رتبه «ب» پژوهشی وزارت علوم را نیز کسب کرده است. این نشریه از امسال به‌صورت فصلنامه منتشر می‌شود و این اقدامی مبارک است و امیدواریم این نشریه، محلی برای تعامل اهالی علم باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، مهدی باصولی، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ ضمن خوش آمدگویی به اساتید و مدعوین حاضر در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و فرهنگ گفت: از علل تداوم برگزاری کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی این بود که باهدف درستی انتخاب شده و مسیر درستی را طی کرده است.

وی با اشاره به تلاش‌هایمحمدجواد شایگان فرد دبیر کنفرانس و همکارانی که در این مسیر تلاش کردند، افزود: خوشحالم که در این حوزه چشم‌انداز درستی را ترسیم کرده‌اید و در عمل نیز اقدامات مناسبی را انجام داده و تا به امروز توانسته‌اید دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی را برگزار کنید.

رئیس کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی در ادامه خاطرنشان کرد: موضوع وب پژوهی مسئله‌ای به‌روز بوده که سرعت رشد بالایی دارد و این نکته‌ای مهم، برای ادامه دارشدن این کنفرانس است.

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ عنوان کرد: پرفسور بدیع از افراد شاخص در این حوزه بودند که حضورشان در این کنفرانس بسیار ارزشمند بود؛ اما امروز او را در جمعمان نداریم و بسیار متأثریم.

وی تأکیدکرد: دانشگاه علم و فرهنگ علاوه بر اقداماتی که در این حوزه انجام داده است، نشریه‌ای را راه‌اندازی کرد که علاوه بر مجوز ISC، رتبه «ب» پژوهشی وزارت علوم را نیز کسب کرده است.

همچنین خبر خوب که نشریه وب پژوهی از امسال به‌صورت فصلنامه منتشر می‌شود و این اقدامی مبارک است و امیدواریم این نشریه، محلی برای تعامل اهالی علم باشد.

وی در پایان گفت: این کنفرانس تلاش‌های بی‌وقفه‌ای برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی انجام می‌دهد و با تلاش مشترک اساتید و دانشجویان، امیدواریم به رشد و پیشرفت بیشتری دست یابیم.
دکتر مهدی باصولی رئیس دانشگاه علم و فرهنگ خاطرنشان کرد: این کنفرانس یک کنفرانس تخصصی و بین‌رشته‌ای است و خوشحالیم که هرسال تعداد افرادی که در حوزه‌ فناوری اطلاعات در این کنفرانس حضور دارند، بیشتر می‌شوند و به جز پنل‌های تخصصی پنل‌هایی در حوزه‌های علوم‌انسانی، جامعه‌شناسی و… نیز مرتبط با این حوزه و جود دارد.

وی افزود: این کنفرانس تلاش‌های بی‌وقفه‌ای برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی انجام می‌دهد و با تلاش مشترک اساتید و دانشجویان، امیدواریم به رشد و پیشرفت بیشتری دست یابیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • نشریه وب پژوهی فصلنامه شد
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد