Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:48:05 GMT

بازگشت بوژیدار؛ آمار صد درصدی حفظ می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۸۸۸۴

بازگشت بوژیدار؛ آمار صد درصدی حفظ می‌شود؟

بوژیدار رادوشوویچ آمار صد درصد کلین شیت در لیگ نوزدهم را ثبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت شب گذشته با خبری تعجب آور روبرو شدند. مصدومیت علیرضا بیرانوند از ناحیه کشاله باعث شد تا او بازی با سایپا را از دست بدهد و رادوشوویچ دوباره به ترکیب اصلی برسد؛ دروازه بانی که این فصل آمار صد درصد پیروزی را با پرسپولیس داشته و حالا به دنبال حفظ آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آخرین بازی این گلر کروات به دیدار مقابل ذوب آهن بازمی‌گردد؛ جایی که با پنج سیو فوق العاده در نقش منجی تیمش ظاهر شد و نقش پررنگی در پیروزی سرخ ها ایفا کرد. پیش از آن رادو به ترتیب در مقابل پارس جنوبی و صنعت نفت بازی کرده بود و در آن مسابقات هم دروازه اش را بسته نگه داشت.

 

رادوشوویچ در صورتی که در چهارمین بازی این فصل هم کلین شیت کند، بر محبوبیت خود نزد هواداران پرسپولیس می افزاید و همچنین کادرفنی را به نمایش خود مطمئن تر می کند. او اخیرا ادعا کرد که در صورت انتقال بزرگ بیرانوند به اروپا، می تواند گلر یک سرخپوشان باشد و حالا باید دید پیش از پنجره زمستانی آیا در ثبت چهارمین کلین شیت موفق خواهد بود یا نه؟

پرسپولیس تهران بوژیدار رادوشوویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران بوژیدار رادوشوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان

به گزارش ورزش سه،مس رفسنجان در شبى كه موقعيت‌های دو رقمی گل‌زنی را برابر پیکان از دست داد بالاخره در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.
زننده تک گل مس جلال‌الدین علی‌محمدی در این بازی ششمین گل فصل خودش را در جام حذفی به ثمر رساند بعد از ثبت ۵ گل در رقابت‌های لیگ.

ویدئو: 330995

نکته جالب توجه اینکه جلال چهار بار با شوت‌های سنگین خودش در‌وازه حریفان مس را باز کرده، یک شلیک سنگین در بازی مقابل ذوب‌آهن ، دو شوت زیبا در بازی مقابل نساجی و چهارمین شوت گل‌ساز با پاس سعید واسعی  برابر پیکان در جام حذفی.

جلال در مرکز خط میانی مس با همین شوت‌ها همچنین یک گل دیگر برابر آلومینیوم و یک ضربه پنالتی برابر سپاهان مجموعا با ۶ گل در این فصل بهترین گل‌زن تیم نویدکیاست.

دیگر خبرها

  • رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان