Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:34:31 GMT

تحویل کارت های سوخت تاکسی‌های ون با سهمیه ۶۰۰ لیتر

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۹۰۶۰

تحویل کارت های سوخت تاکسی‌های ون با سهمیه ۶۰۰ لیتر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اتحادیه تاکسی‌رانی های شهری کشور، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور اظهار داشت به اجرای طرح دنبال سهمیه بندی سوخت، کارت‌های سوخت جدید تاکسی های ون با ۶۰۰ لیترسهمیه از روز یکشنبه ۲۴ آذر تحویل تاکسیرانان می شود.

ضامنی گفت: در این خصوص در تهران، برای آن دسته از رانندگان تاکسی های ون که پروانه فعالیت آنها دارای اعتبار است، پیامک ارسال خواهد شد و آنها باید با مراجعه به محل اعلامی نسبت به دریافت کارت سوخت خود اقدام کنند، آن دسته از رانندگانی که پروانه فعالیت آنها منقضی شده است باید با مراجعه به سازمان تاکسیرانی تهران نسبت به تمدید پروانه خود اقدام  تا کارت سوخت برای آنها صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سایر شهرهای کشور رانندگان  تاکسی‌های ون از روز دو شنبه مورخ ۲۵ آذر ۹۸ جهت دریافت کارت سوخت جدید خود به سازمان‌های تاکسیرانی مراجعه و کارت خود را تحویل گیرند.

 مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور افزود: با توجه به زمان کم باقی مانده تا پایان آذر و به منظور استفاده کامل رانندگان از این سهمیه، مابه التفاوت ۲۰۰ لیتری سهمیه سوخت آذرماه رانندگان، بر اساس هماهنگی‌هایی که با وزارت کشور و شرکت نفت صورت گرفته است، در سهمیه دیماه آنها لحاظ می شود و کارت سوخت تاکسی‌های ون در دیماه ۸۰۰ لیتر شارژ خواهد شد، از بهمن ماه به صورت ماهانه کارت سوخت خودروهای ون ۶۰۰ لیتر شارژ می شود.

این مسئول اعلام کرد: کارت های سوخت قدیمی ون ها تا پایان آذرماه فعال است و تاکسیرانان می توانند از باقیمانده سهمیه آن تا پایان ماه جاری استفاده نمایند.

ضامنی در پایان گفت: مدارک لازم جهت تحویل کارت اصل و کپی کارت خودرو و کارت ملی است.

کد خبر 4796969 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تاکسیرانی شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه آلودگی هوا معلولان وزارت آموزش و پرورش دستگیری سارق شهر تهران نیروی انتظامی آتش نشانی محسن هاشمی پیروز حناچی اغتشاشات ایران سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

تین نیوز

​سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آغاز فرآیند نام نویسی دارندگان تاکسی فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی برقی گفت: ثبت نام این طرح از امروز، پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، شادی مالکی با اشاره به تعویض تاکسی های فرسوده با تاکسی های برقی، گفت: با توجه به سیاست های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی های فرسوده فعال ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می توانند نسبت به ثبت نام تاکسی های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی های برقی اقدام کنند.

مالکی افزود: در مرحله نخست 1000 دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E50A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای 1000 دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می شود.

وی، در این طرح تسهیلات 3 میلیاردریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات 6 میلیاردریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می شود.

مالکی تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی های برقی و سازوکار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است