Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@13:54:23 GMT

ایستگاه مولوی هفته آینده افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۹۱۲۹

ایستگاه مولوی هفته آینده افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت مترو تهران از افتتاح ایستگاه مترو مولوی طی هفته آینده خبر داد و گفت: «مسیر سبز» در این ایستگاه تعبیه شده است.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، علی امام از افتتاح ایستگاه مولوی در هفته آتی خبر داد و گفت: این ایستگاه در خط 7 مترو تهران قرار دارد که از نظر کاهش بار ترافیکی در منطقه شلوغی همانند منطقه 12 و بازار اثرگذاری چشم گیری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایستگاه مترو مولوی در مجموع دارای 2 ورودی است که در روز افتتاح ورودی جنوبی آن با پله برقی به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت مترو تاکید کرد: یک ماه پس از این افتتاح، ورودی شمالی این ایستگاه نیز همراه با آسانسورهای  ورودی شمالی و جنوبی به بهره برداری می‌رسد.

امام با اشاره به این که ایستگاه مولوی 11 هزار مترمربع زیربنا دارد، خاطرنشان کرد: طول سکو در این ایستگاه 160 متر است و تمامی موارد ایمنی برای بهره برداری در آن رعایت شده است.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه ( مترو) با اشاره به یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها‌ ایستگاه مولوی از نظر ایمنی عنوان کرد: در این ایستگاه « مسیر سبز» تعبیه شده است تا در صورت وقوع بحران های احتمالی در تونل، مسافرها امکان دسترسی به سطح زمین از طریق پله‌های اضطراری را داشته باشند.

گفتنی است خط 7 مترو تهران با 22 ایستگاه، 27 کیلومتر طول دارد و ایستگاه مولوی یازدهمین ایستگاهی است که در این خط افتتاح می شود.

این خط از ورزشگاه تختی آغاز شده و با عبور از شرق به غرب پایتخت از شریان‌های اصلی شهر عبور کرده و به میدان کتاب در سعادت آباد ختم می‌شود.

تاکنون ایستگاه‌های میدان صنعت، شهید نواب صفوی، تربیت مدرس، رودکی، کمیل، بریانک، هلال احمر، مهدیه، میدان محمدیه و بسیج از این خط به افتتاح رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مولوی مترو تهران مسیر سبز ایستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی‌آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک را شاهد هستیم.

وی تردد در دیگر محورهای شمال همچون فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) را روان توصیف کرد و گفت: محور آزادراهی قزوین – کرج – تهران محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، ترافیک در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم‌آباد نیز سنگین است.

کد خبر 849340 منبع: ایرنا برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای تعطیلات خبر مهم پليس راهور

دیگر خبرها

  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • تی‌بی‌ام خط ۲ متروی اصفهان تا یک ماه آینده به ایستگاه ابن‌سینا است
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • میدان ونک تهران ۳ طبقه می‌شود
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • جزئیات جدید از پروژه ۳ طبقه کردن میدان ونک تهران
  • احتمال کلنگ‌زنی طرح سه طبقه میدان ونک در سال آینده