Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان از پرداخت خسارت به کشاورزان خسارت‌دیده از سیل طی یک ماه آتی و تا پایان دی‌ماه خبر داد.

سیدحسن میرعماد با اشاره به خسارت‌های ناشی از سیل و سرمازدگی به کشاورزان و باغداران این استان اظهار کرد: متاسفانه سرمازدگی، سیلاب و..هر ساله خسارت‌هایی به کشاورزان و دامداران وارد می‌کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کمک به کشاورزان آسیب‌دیده از بلایای طبیعی خبر داد و افزود: در همین راستا و با هدف کمک به کشاورزانی که در سال قبل از سرمازدگی آسیب‌دیده بودند، تسهیلات شمار زیادی از کشاورزان استان امهال شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان با بیان اینکه وقوع سیل در ابتدای امسال بخشی از کشاورزان استان را با مشکل مواجه کرد ادامه داد: در همین راستا دولت چهار میلیارد و 200 میلیون تومان کمک بلاعوض به کشاورزان خسارت‌دیده استان اختصاص داد.
وی از پرداخت بخشی از این اعتبار تخصیصی به کشاورزان استان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از دو میلیارد تومان این تسهیلات بلاعوض به بیش از 700 کشاورز خسارت‌دیده استان سمنان پرداخت شده است.
میرعماد با اشاره به تلاش دولت برای پرداخت مابقی خسارات اظهار امیدواری کرد: طی یک ماه آینده مابقی تسهیلات بلاعوض تخصیصی به خسارت‌دیدگان استان پرداخت شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان اضافه کرد: همه کشاورزان هم‌استانی که از سیل ابتدای امسال دچار خسارت شدند، خسارت خود را دریافت خواهند کرد.

وی همچنین از پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت دیگری به خسارت‌دیدگان از سیل در بخش کشاورزی خبر داد و افزود: جدا از تسهیلات بلاعوض، تاکنون بیش از چهار میلیارد تومان در قالب تسهیلات ارزان‌قیمت به کشاورزان خسارت‌دیده استان پرداخت شده است.

میرماد بر ضرورت توسعه فرهنگ بیمه محصولات کشاورزی تاکید و تصریح کرد: باید با فعالیت‌های ترویجی و آموزشی بیش از پیش به فرهنگسازی در خصوص بیمه محصولات کشاورزی و دامداری توجه شود چرا که بیمه محصولات کشاورزی می‌تواند به اقتصاد کشاورزان کمک شایانی کند./ ایسنا

بیشتر بخوانید:

بیش از ۱۰۸ میلیارد تومان غرامت سیل به کشاورزان همدانی پرداخت شد

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: با اجرای سیاست توانمندسازی مددجویان در سال ۱۴۰۲ به ۱۳۷۰ نفر از مددجویان، تسهیلات کاریابی و اشتغالزایی پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد نیک پور با اشاره به اجرای طرح اشتغالزا در بابل گفت: برای اجرای طرح های اشتغال در سال گذشته با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده مرکز با بانک‌های عامل از محل تبصره 16 و 18  و منابع صندوق امداد ولایت، مبلغ 140 میلیارد و 803 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات در زمینه کشاورزی، صنعتی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد بابل تصریح کرد: در این فرصت‌ها 812 نفر از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال با مهارت مختلف و پایدارسازی مشاغل آشنا شدند.

وی افزود: آشنایی با بازار کسب و کار و  اصول بازاریابی در کنار فروش محصولات با ورود اساتید دانشگاه، جهاد سازندگی و اداره دامپزشکی از خدمات ارائه شده در  آموزش کسب و کار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • طوفان ۲۰۰ هزار تن گندم این استان را از بین برد !
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!