Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: پروژه عباس‌آباد- کاهک به طول ۳۰ کیلومتر ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل می‌خواهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شماری از مردم در سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، موضوعی با عنوان «جاده فرومد به شفیع‌آباد بعد از 15 سال هنوز قابل‌استفاده نیست» مطرح کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر عمیدی، مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان درباره راه‌های شرق استان می‌گوید: ۴۸ درصد از راه‌های استان سمنان در گستره شرق استان قرار دارد.

وی تصریح کرد: راه‌های روستایی در شرق استان سمنان دارای برخورداری کم در حد ۵۴ درصد است که نسبت به متوسط کشوری در مرز قرار داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: مسیر بار ترانزیت بندرعباس به اینچه برون در محدوده شرق استان سمنان بسیار حائز اهمیت است.

عمیدی بیان کرد:‌ پروژه عباس‌آباد- کاهک به طول ۳۰ کیلومتر در حال انجام بوده و تاکنون ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده و ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل آن موردنیاز است.

وی تصریح کرد: کریدور شمال به جنوب در شرق استان سمنان در محدوده شاهرود به آزادشهر به طول ۱۲۰ کیلومتر است که ۶۰ کیلومتر آن در شاهرود قرار دارد که سه قطعه از آن به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: قطعه چهار این مسیر نیز با مناقصه انجام شده به طول ۱۰ کیلومتر در دست اقدام است. محور بیارجمند به چاه جام یکی دیگر از پروژه‌های شرق استان به طول ۷۱ کیلومتر در دست اجرا بوده و تاکنون ۲۲ میلیارد تومان هزینه شده که ۴۰ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل آن نیاز است.

عمیدی بیان کرد: محور میامی به جاجرم نیز به طول ۹۰ کیلومتر از پروژه‌های دیگر این حوزه است که ۲۰ کیلومتر آن احداث شده و به بهره‌برداری رسیده و ۶۰‌ کیلومتر در دست اجراست.

وی تصریح کرد: محور بیارجمند به بردسکن پروژه‌ای دیگر در حوزه راه و شهرسازی شرق استان است که بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری ابلاغ شده که به طول ۱۶۰ کیلومتر بوده و مطالعات آن در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان اضافه کرد: پروژه شاهرود- طرود-معلمان به طول ۱۷۵ کیلومتر از دیگر پروژه‌های این حوزه است که ۳۵ میلیارد تومان از محل سفر رئیس‌جمهور به استان ابلاغ اعتبار داشته و تاکنون ۱۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبار صورت گرفته و مطالعات آن در حال انجام است.

عمیدی بیان کرد: محور بیارجمند به عباس‌آباد نیز با اعتبار ۴۰‌ میلیارد تومان به طول ۵۰ کیلومتر از محل مصوبات سفر رئیس‌جمهور ابلاغ اعتبار شده است.

انتهای پیام/2249/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان شهرسازی عباس آباد رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، کمال کریمی در بازدید از بند خاکی ابراهیم آباد گفت: با توجه به حجم ورودی آب و سیلاب به این بندخاکی از سیلاب دهانه فخرآباد، این بند خسارت‌هایی داشته که نیاز به ساماندهی دارد.

وی افزود: در این مجموعه یک بند خاکی اصلی و ۱۴ بند خاکی دیگر به عنوان پخش سیلات قرار دارد. پیگیری لازم برای تخصیص اعتبار از استان و سطح ملی خواهیم کرد تا این مجموعه به سروسامان برسد و از آب سیلاب این منطقه بهره برداری لازم انجام شود.

سرپرست فرمانداری مهریز ادامه داد: در ۳۰ سال گذشته اقدام اساسی و مناسبی برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد صورت نگرفته است و به زودی با مطالعه توسط منابع طبیعی و با تخصیص اعتبار این بند مرمت می‌شود.

احمد آخوندی تصریح کرد: برای ذخیره آب بیشتر در این بند‌ها برنامه ریزی و به زودی اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند