Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:19:40 GMT

شیائومی؛ سلطان بازار مچ‌بندهای هوشمند

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۹۶۱۰

شیائومی؛ سلطان بازار مچ‌بندهای هوشمند

شرکت شیائومی موفق شده است در سه ماهه سوم سال جاری میلادی بازار مچ بندهای هوشمند در جهان را تحت سلطه خود قرار دهد.

به گزارش ایسنا، از آنجایی که گجت های هوشمند همچون ساعت های هوشمند در میان کاربران در سراسر جهان از محبوبیت و استقبال بی نظیری برخوردار شده است، به نظر می‌رسد که این محصولات در مدت زمان اندکی توانستند نظر و رضایت کاربران و مشتریان را به خود جلب کنند و سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمارهای منتشر شده در گزارشی که در وب سایت gsmarena آمده است، سهم فروش مچ بندهای هوشمند در سه ماهه سوم سال جاری میلادی شاهد یک رشد ۶۵ درصدی بوده که در این میان شیائومی موفق شده است بیشترین سهم در بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهد.  

این در حالیست که گزارش قبلی منتشر شده از سوی کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی IDC در هفته پیش از رتبه نخست شرکت آمریکایی اپل در فروش گجت‌های شنیدنی هوشمند همچون ایربادهای بی سیم در سومین فصل سال ۲۰۱۹ میلادی خبر داده بود.

اما حالا کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی Canalys در گزارشی اعلام کرده‌اند که شیائومی موفق شده است در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به جایگاه نخست و برتر در فروش گجت‌های پوشیدنی همچون مچ بندهای هوشمند و ردیاب های تناسب اندام و سلامتی دست پیدا کند و از سایر رقبای سرسخت و قدرتمند خود پیشی بگیرد.

طبق آمار، شیائومی ۱۲.۲ میلیون دستگاه در این بازه زمانی به فروش رسانده است و با رساندن سهم خود به ۲۷ درصد از بازارهای جهانی توانست در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشدی ۷۴.۴ درصدی را برای خود رقم بزند.

بعد از این شرکت چینی نوظهور، اپل با اختصاص ۱۵ درصد از بازارهای جهانی در جایگاه دوم  قرار گرفته است.

هواوی نیز با اختصاص ۱۳ درصد از سهم بازار و فروش ۵.۹ میلیون دستگاه گجت پوشیدنی هوشمند در رتبه سوم جای گرفته است که بخش اعظمی از میزان فروش آن به بازار چین تعلق دارد.

سهم شرکت‌های فیت بیت و سامسونگ در فروش گجت های پوشیدنی هوشمند نیز به ترتیب به ۸ درصد و ۶ درصد رسیده است. فیت‌بیت در این میان تنها شرکتی بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد هیچ رشد و افزایشی نبوده است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مچ بند هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟

زی‌سان: با توجه به اینکه در اعلامیه سایپا در ارائه شرایط فروش در سال گذشته مبلغ پیش‌پرداخت خودرو نیز ۲۲۴ میلیون تومان اعلام شده بود، بنابراین قیمت سهند S در زمان تحویل یعنی امسال از ۴۴۰ میلیون تومان بیشتر خواهد بود. با توجه به اینکه قیمت تقریبی سهند S به‌عنوان تیپ پایه درحال‌حاضر از حدود ۴۵۰ میلیون تومان آغاز می‌شود، می‌توان حدس زد که قیمت سهند G یعنی تیپ فول آپشن به حدود ۵۰۰ میلیون تومان نیز برسد. 

به گزارش زی‌سان،  قیمت حواله سهند اکنون در پلتفرم‌های خرید و فروش در حال قیمت‌گذاری است و حواله خودروی سهند اس اکنون بین ۴۵ تا ۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود. در پایین می‌توان برخی از قیمت‌های حواله خودروی سهند اس را در پلتفرم دیوار مشاهده کرد. 

منمنمنمنمن

tags # سایپا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • مسیریابی بهتر نابینایان با عینک هوشمند ایرانی ممکن شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • تار و پود فرش پردیس به بازار فروش گره خورده است
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟
  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان