Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، داود بهبودی صبح امروز در جلسه هفتگی پایش سند تدبیر توسعه استان اظهار کرد: در مجموع اهداف سند اول به میزان ۶۸.۶ درصد تحقق یافته که با توجه به محدودیت منابع و تخصیصات دولتی این میزان تحقق اهداف قابل قبول است.
وی به هسته های کلیدی «پایش مستمر فضای کسب و کار و ارتقای آن در استان» و «جذب سرمایه گذاری» اشاره و اضافه کرد: مسئولیت اصلی اجرای این هسته ها در استان بر عهده اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان بوده و میزان تحقق اهداف این هسته ها به ترتیب ۸۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۵  و ۱۰۰ درصد تا انتهای سال ۱۳۹۷ محاسبه شده است. 
بهبودی اعلام کرد: درصد پیشرفت فیزیکی هسته کلیدی «استقرار نظام جامع اطلاع‌رسانی بازار کار»، توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۳۰.۵ درصد گزارش شده است.
این اقتصاددان ابراز داشت: معاونت توسعه برنامه¬ریزی سازمان مدیریت و برنامه¬ریزی استان پیشرفت عملیاتی هسته کلیدی «مدیریت بهره¬وری» را ۱۰۰ درصد اعلام کرده و بنا بر محاسبات به عمل آمده از گزارش معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان پیشرفت فیزیکی هسته «اصلاح و بهبود نظام اداری» حدود ۷۵.۶۷ درصد به دست آمده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: میزان پیشرفت فیزیکی هسته «مدیریت زیست‌محیطی» ۵۶.۵۹ درصد، «تأمین و بهره‌برداری بهینه از منابع آب» ۲۳.۶۸ درصد، «تولید سالم» ۴۲ درصد، «ساماندهی بازرگانی محصولات کشاورزی» ۴۰ درصد، «حفظ و بهره‌برداری پایدار از تنوع زیستی» ۶۰.۳۵ درصد و «اصلاح الگوی کشت» ۸۹.۲۶ درصد گزارش شده است.
بهبودی ادامه داد: برای هسته کلیدی «تولید خودرو کامل در استان» ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی حاصل شده است، ولی پیشرفت اعلام شده شامل اقدامات بخش خصوصی نمی¬باشد.
وی خاطرنشان ساخت: پیشرفت فیزیکی هسته کلیدی «صنایع نفت و پتروشیمی» با رویکرد استفاده از خط اتیلن حدود ۵۶.۷۲ درصد، «افزایش سهم صادرات غیرنفتی استان از صادرات غیرنفتی کشور» ۶۲.۴ درصد، «تأسیس منطقه ویژه علم و فناوری استان ۷۶.۹۹ درصد و «توسعه محورهای گردشگری استان ۹۷.۲ درصد» اعلام شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه مستندسازی و رسانه ای سازی سند تدبیر توسعه باید به شکل جدی تر و رسمی تر دنبال شود، افزود: قالب و محتوای این سند باید مکمل هم باشند.

46

کد خبر 1330955

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اقتصاد ایران سرمایه گذاری صنعتی سرمایه گذاری مولد استان آذربایجان شرقی باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم آندره استراماچونی ایالات متحده آمریکا بوریس جانسون دونالد ترامپ انگلیس انتخابات مجلس یازدهم باشگاه پرسپولیس سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان، پیشرفت‌های کشور را روایت کنند

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی، پیشرفت‌های چشمگیر در سطح کشور را مدیون دانشگاه‌ها و دانشگاهیان دانست و گفت: این پیشرفت‌ها توسط خود دانشگاهیان روایت شود.

مالک رحمتی، چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت، در مراسم گرامی‌داشت روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، با تاکید بر اینکه باید دانشگاه و تلاشگران آن را قدر دانست، افزود: اینکه بیش از ۱۵ میلیون دانشجو فارغ‌التحصیل شده و سه میلیون نفر از آنها مشغول تحصیل هستند، به برکت مجاهدت‌های علمی دانشگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها را باید گفت تا جوانان به آینده امیدوار شوند، افزود: توقف در مسیر رشد و تعالی معنی ندارد.

استاندار آذربایجان شرقی به سیر تحول در نسل‌های مختلف دانشگاه‌ها، اشاره کرد و گفت: زمانی آموزش در مراکز دانشگاهی، محور بود، بعد از آن تحقیقات اولویت یافت و امروز کارآفرینی در کنار آموزش و تحقیق، ماموریت اصلی دانشگاه‌ است.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد، ارتباط خوبی بین دانشگاه و صنعت به وجود آمده که مایه امیدواری است، افزود: دانشگاه آزاد به دلیل برنامه‌ریزی دقیق و اتکا به ظرفیت‌های درونی خود دستاوردهای خوبی داشته است.

رحمتی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد در حوزه مهارت‌آفرینی نیز موفقیت‌های خوبی کسب کند و گفت: دستاوردهای دانشگاهی خوب روایت و منعکس نمی‌شود و مراکز دانشگاهی باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی برای تبیین و روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم برای مقابله با جنگ روانی دشمن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: هر استاد دانشگاه و هر دانشجو می‌تواند یک رسانه باشد و امیدآفرینی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • دانشگاهیان، پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!