Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-08@21:03:19 GMT

احتمال ورود قرارگاه خاتم‌الانبیاء به طرح ملی مسکن

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۰۰۳۲

احتمال ورود قرارگاه خاتم‌الانبیاء به طرح ملی مسکن

به گزارش تسنیم، سعید محمد با اشاره به تخصیص 300 میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی به خط‌ آهن چابهار-زاهدان با موافقت رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: این پروژه 720 کیلومتری هم‌اکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و زیرسازی آن به اتمام رسیده است.

وی با تاکید بر این‌که در صورت تامین منابع مالی ساخت خط‌آهن چابهار-زاهدان اوایل سال 1400 به اتمام می‌رسد،‌ افزود: با توجه به ظرفیت بالای بندر شهید بهشتی چابهار و نبود جاده مناسب در پسکرانه این بندر باید هر چه سریع‌تر خط آهن چابهار-زاهدان ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء همچنین از برگزاری جلسه با وزیر راه و شهرسازی خبر داد و با اشاره به این‌که به زودی نیز جلسه‌ای با معاون مسکن و ساختمان وزیر راه برگزار می‌کنیم ابراز امیدواری کرد:‌ قرارگاه سازندگی خاتم بتواند در طرح ملی مسکن به خانه‌دار شدن مردم کمک کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ تن قند احتکاری در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرهنگ حسینعلی کریمی امین،گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحد‌های صنفی سطح حوزه شهرستان زاهدان، پنج تن قند احتکاری کشف کردند و یک نفر دستگیر شد.
وی با بیان این که متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، اظهار داشت: برابر نظر کارشناسان ارزش بار مکشوفه دو میلیاردو ۴۵۰هزار ریال است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • نقش توسعه مسیر ترانزیتی ریمدان در رقابت گوادر-چابهار چیست؟
  • نشست تخصصی وبیناری در چابهار
  • دریافت مهر اصالت برای پنج اثر از صنعتگران و هنرمندان چابهار
  • ورود دادستانی برای تعیین تکلیف ۳۳۰۰ خودرو خارجی معطل در گمرک شهید باهنر
  • کشف بیش از ۵ تن قند احتکاری در زاهدان
  • بندر چابهار بهترین گزینه برای مبادلات تجاری افغانستان
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در اصفهان/ ورود سامانه بارشی به استان جدید از امروز
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در تهران به کجا رسید؟
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در پایتخت به کجا رسید؟