Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری نشست تخصصی فرصتهای سرمایه‌گذاری گردشگری حوزه اکو در کیش 

سومین نشست تخصصی فرصت های سرمایهگذاری حوزه اکو با رویکرد به سرمایه‌گذاری درحوزه گردشگری و با حضور فعالان صنعت جهانگردی ایران و نمایندگان و سفرای کشورهای عضو اکو، در جزیره گردشگری کیش برگزار شد.

همایش مشترک تخصصی مدیران گردشگری کشور و مقامهای کشورهای عضو اکو ، برپایی کارگاههای تخصصی مدیران و فعالان صنعت گردشگری، برگزاری میزهای مشترک استانی با حضور سرمایه گذاران، مدیران دولتی و مقامهای اکو، نشستهای همکاری سرمایه گذاری بین المللی و جلسه های مشترک هم افزایی و تبادل دانش گردشگری  از سرفصل های برنامه ای این سمپوزیوم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماز جمعه

 امام جمعه کیش با اشاره به پایان مرحله ثبت نام و آغاز مرحله احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم گفت:بر اساس قانون اساسی، شورای نگهبان موظف به نظارت بر اجرای صحیح مراحل انتخابات است.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش، برگزاری سمپوزیوم فرصت های سرمایه گذاری گردشگری اکو را  سرآغاز برنامه ریزیهای بلندمدت کیش ارزیابی کرد

مدیر عامل منطقه آزاد کیش، برگزاری سپوزیوم فرصتهای سرمایه گذاری گردشگری در حوزه اکو را سر آغاز برنامه ریزی های بلند مدت و بین المللی این منطقه در حوزه گردشگری ارزیابی کرد.

غلامحسین مظفری در گفتگو با ایرنا، افزود: در جریان برگزاری این رویداد بین المللی طبق برنامه ریزی قبلی بسته هاو فرصتهای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری کیش به شرکت کنندگان داخلی، نمایندگان و سفیران کشورهای عضو اکو و میهمانان این اجلاس ارائه و در خصوص همکاریهای چندجانبه گفت و شنودهای مفید و اثر بخش صورت گرفت. 

 اولین تور صنعتی در کیش به گردش در می آید

  مدیرعامل منطقه آزاد کیش از ورود اولین تور گردشگری صنعتی به کیش در هفته آینده خبر داد و افزود: جمعی از مدیران صنعت کشور در قالب این تور از جزیره کیش دیدن خواهند کرد.

غلامحسین مظفری افزود: توسعه و تقویت حلقه های مختلف گردشگری از جمله گردشگری سلامت و صنعت در کنار سایر حلقه های گردشگری در دستور کار سازمان منطقه قرار دارد. 

میزان بارندگی در کیش بیش از ۳ برابر افزایش یافت

کارشناس هواشناسی جزیره کیش گفت: میزان بارندگی در این جزیره طی سه ماه گذشته به ۲۲۰ میلیمتر رسید که این میزان در همسنجی با مدت مشابه پارسال بیش از ۳۰۰ در صد افزایش را نشان می دهد.

نمایندگان اکو از زیرساختهای ورزشی کیش دیدن کردند

جمعی از نمایندگان اکو درحاشیه برگزاری نشست تخصصی فرصت های سرمایه گذاری گردشگری از زیرساختهای ورزشی جزیره کیش دیدن کردند.

 در این بازدید، مقام ها و مسئولانی از کشورهای عمان، آذربایجان، استان اربیل عراق و میهمانان سمپوزیم فرصتهای سرمایه گذاری گردشگری، از زیرساخت های ورزش جزیره و مجموعه ورزشی المپیک کیش را برای برگزاری و میزبانی از رویدادهای ورزشی حوزه اکو مناسب ارزیابی و خواستار توسعه و تجهیز این زیرساختها برای میزبانی از مسابقات بین المللی شدند.

کیش ایر از سد فولاد گذشت

تیم کیش ایر درهفته پایانی نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور با نتیجه ۲۷ بر ۲۳ از سد تیم فولاد مبارکه سپاهان گذشت و به رتبه چهارم جدول این رقابتها صعود کرد.

چهار محال بختیاری در سکوی قهرمانی مسابقات بیماران خاص کشور ایستاد

در این مسابقات که با حضور ۳۰۰ ورزشکار از ۲۹ استان و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد، تیم های بانوان چهارمحال بختیاری، فارس و همدان عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در بخش آقایان تیم کردستان قهرمان شد و همدان و اصفهان در رده های بعدی قرار گرفتند.  

تیم ریکرو جزیره کیش به مسابقه انتخابی استعدادهای برتر تیراندازی باکمان تهران اعزام می شود

این رقابت ها در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان و در دو بخش دختران و پسران با کمان های ریکرو و کامپوند، ۲۱ آذر جهت انتخاب ورزشکاران برتر برای حضور در اردوی تیم ملی ایران که به میزبانی تهران برگزار خواهد شد. 

میزان بارندگی در کیش بیش از ۳ برابر افزایش یافت

 کارشناس هواشناسی جزیره کیش گفت: میزان بارندگی در این جزیره طی سه ماه گذشته ۲۲۰ میلیمتر رسید که این میزان در همسنجی با مدت مشابه پارسال بیش از ۳۰۰در صدر افزایش نشان می دهد.

حسن غواص زاده  درگفتگو با ایرنا افزود: از اول مهر سال جاری تا امروز ۱۹ آذر، در مجموع ۲۲۰ میلیمتر باران در جزیره کیش باریده است، که این میزان در مدت مشابه پارسال حدود ۶۰ میلیمتر بوده است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این جشنواره گفت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌های هر منطقه از اهداف برگزاری جشنواره‌ها در سراسر استان است که جشنواره غذاهای سنتی در همین راستا در روستای مهره شهرستان گرمی برگزار می‌شود.
حسن محمدی ادیب افزود: از دیگر اهداف برگزاری جشنواره‌ها معرفی ظرفیت‌های گردشگری بومی هرمنطقه است و با توجه به طبیعت بکر این منطقه از شهرستان گرمی برگزاری جشنواره غذاهای سنتی در روستای مهره می‌تواند گام مهمی در معرفی گردشگری منطقه باشد.
او تاکید کرد: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با همکاری فرمانداری‌ها و سایر نهادها جشنواره‌ها و رویدادهای متعددی را برای طول سال در تمامی شهرستان‌ها و متناسب با ظرفیت آنها در نظر گرفته است.
در انتهای این جشنواره از افراد برتر در تهیه غذاهای سنتی و بازی‌های بومی و محلی با اهدای جوایزی قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش (عکس)
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد