Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر خجسته روز شنبه در جلسه اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان اظهار داشت: این سند باید مورد توجه جدی قرار بگیرد و به طور قطع بستر مناسب برای تحقق خواسته های بانوان جامعه است.

وی با اشاره به پیشرفت های قابل توجه بانوان کشور در بخش های مختلف مدیریتی و اجرایی گفت: زنان ایرانی در ۴۰ سال گذشته نقش بسزایی در عرصه های مختلف داشته اند و همواره افتخارآفرین بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سپردن مسئولیت ها و مدیریت ها به بانوان ایرانی نشانگر توجه نظام مقدس جمهوری به زنان است .

خجسته با اشاره به گام دوم انقلاب گفت: در گام دوم انقلاب نیز توجه به جایگاه بانوان و جوانان به خوبی مورد تاکید قرار گرفته که باید مسئولان به این مهم توجه کنند.

این نماینده مجلس یادآور شد: انتظار می رود در گام دوم انقلاب درچارچوب قوانین و موازین شرعی جایگاه زنان ایرانی قدرتمند تبیین شود که در واقع حق طبیعی آنها است.

وی حضور بانوان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را بسیار مطلوب دانست و گفت: زنان ایرانی امروزه الگوی جهان اسلام و بشریت هستند.

در این جلسه سند ارتقای وضعیت زنان در استان همدان با حضور معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری به تصویب رسید.  

برچسب‌ها امیر خجسته همدان سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده معصومه ابتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امیر خجسته همدان سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده معصومه ابتکار امیر خجسته همدان سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده معصومه ابتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| حل مشکلات اصناف در میز خدمت

دریافت 11 MB

به گزارش قدس خراسان، امیر قربانپور اظهار کرد: در میز خدمت اعضای اتاق اصناف، روسای اتحادیه‌ها و دستگاه‌های مختلف که به اصناف مربوط می‌شود حضور دارند و مشکلات اصناف مطرح می‌شود.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرماندار مشهد بیان کرد: مدیران دستگاه‌ها سعی می‌کنند توضیحات لازم را به اصناف بدهند یا همین جا موضوع مطرح می‌شود تا راه حل مناسبی پیدا شود و حرکت رو به جلو صنوف مختلف را فراهم کنیم.

دیگر خبرها

  • فیلم| حل مشکلات اصناف در میز خدمت
  • موضع جالب برادر همسر رهبر انقلاب درباره فیلترینگ
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟
  • کنگره ملی طب ایرانی، فرصتی برای احیای میراث کهن و ارتقای سلامت جامعه
  • وضعیت بودجه و عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • «بی‌حجاب، مزاحم ماست، نباید تحمل شود»- طراح لایحۀ حجاب و عفاف/ ابوالفضل اقبالی کیست؟
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند