Web Analytics Made Easy - Statcounter

راند سوم مسابقات دریفت قهرمانی کشور در میان استقبال خوب تماشاگران در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی با حضور 15 شرکت کننده از 9 استان با قهرمانی رضا گله دار از خوزستان پایان گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، رقابت های دریفت در مسیر جدید طراحی شده، همه زیبایی های یک رقابت ورزشی مهیج را با خود به همراه داشت و شرکت کنندگان با نمایشی درخور توجه و نزدیک و پرهیجان موجب شدند تا هزاران تماشاگر حاضر در روی سکوهای سرد پیست آزادی، سرمای آخرین ماه پائیز را فراموش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقات در دور مقدماتی کم نبود و نقطه آغازین اتفاقات این دور جاماندن شهاب پیشانی دار قهرمان با سابقه و مدعی در رقابت با هم استانی اش رضا گله دار و حذف هیراد صفرچی نفر اول مرحله قبل بود که هیچ یک نتوانستند به جمع 4 نفر دور پایانی صعود کند.

در همین مرحله محمدرضا روحی از البرز هم نمایشی بهتر از همیشه داشت و پس از رقابتی میلی متری با هادی جعفرپور از استان مرکزی توانست راهی دور پایانی شود. روحی که بسیار آماده نشان می داد، برای فینالیست شدن هم محمدرضا بیگدلی از مازندران را پشت سر گذاشت.

در آن سوی جدول نیز رضا گله دار مدعی عنوان قهرمانی پس از برتری در رقابت با ارجمندی کرمان به فینال رسید و به همراه روحی یکی از فینال های تماشایی سال را به نمایش گذاشتند. رقابت این دو به حدی نزدیک بود که داوران نتوانستند در پایان دو دور، فرد برتر را تشخیص دهند و عاقبت در دور سوم بود که گله داری میلی متری داوران را مجاب به قهرمانی و برتری خود کرد. محمدرضا بیگدلی هم در رقابت با ارجمندی در این راند در جای سوم ایستاد.  

از نکات حاشیه ای راند سوم مسابقات دریفت، اخلاق مداری شرکت کنندگان در پایان هر دور رقابت بود که با در آغوش گرفتن یکدیگر با احترام گذاشتن به رای داوران کارشان جلب نظر می کرد. همچنین در حضور محمود صیدانلو رئیس، حبیب مرادی نایب رئیس و شهرزاد کیانی دبیر و جمعی از قهرمانان پیشکسوت حاضر از مهربد شاملی راننده ۱۸ ساله تهرانی که موفق به صعود به جمع شرکت کنندگان فرمول 4 شد، تقدیر و تجلیل شد.

مرحله چهارم این مسابقات بهمن ماه سال جاری در پیست اتومبیلرانی مجموعه آزادی تهران پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: اتومبیلرانی قهرمانی کشور خوزستان آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان خراسان رضوی، مسابقات قهرمانی کشور شنا تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت. بر این اساس تیم خراسان رضوی در جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد، همچنین تیم‌های تهران و اصفهان به ترتیب در رده دوم و سوم ایستادند.

شناگران ابوالفضل ظریف:۴طلا انفرادی ۲طلا تیمی، محمد صالح عرفانیان:۳طلا انفرادی ۲طلا تیمی، علی  رشید ابادی :۴طلا انفرادی ۲طلا تیمی، سپنتا نویدی :۳نقره و ۱برنز، امیر حسین  علیزاده :۲طلا و ۲برنز، مازیار ماضی  ۲ نقره ۲ بزنز، حسن غمخواه ۲ نقره  ۱ برنز دو طلای تیمی، تیمی مختلط اول، تیمی آزاد اول، سرمربی: دکتر مهدی ضیایی، مربی: سعید سنجری، مربی: صادق اسدی و با سرپرست:  مجید غفاریان شادلو مدال کسب کردند.

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • رسمی؛ آیندهوون قهرمان اردیویسیه در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود