Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه مسابقات ــ نماینده کشورمان در هفدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور تونس با دریافت رتبه دوم بامداد 24 آذرماه به کشور باز می‌گردد.

به گزارش ایکنا؛ نماینده کشورمان در هفدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور تونس پس از کسب رتبه دوم این مسابقات بامداد روز یکشنبه 24 آذرماه به کشور باز‌می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین پورکویر در این دوره از مسابقات در رشته قرائت تحقیق(تجوید) تنها با کسب 12 صدم درصد کمتر از نماینده کشور الجزایر رتبه دوم را به دست آورد. همچنین نماینده کشور ترکیه نیز رتبه سوم این مسابقات را کسب کرد.

آئین اختتامیه این مسابقات روز گذشته، ۲۲ آذرماه، با حضور وزیر امور دینی تونس، مفتی اعظم این کشور، اعضای هیئت داوران، سفرای کشورهای اسلامی و شرکت‌کنندگان در مسابقات در مسجد جامع «الزیتونه» تونس برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا مسابقات تونس بین المللی حسین پورکویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ امانی گفت: تاکنون سه تیم خارجی از کشور‌های گرجستان، ارمنستان و عراق برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در روز‌های سوم و چهارم خردادماه امسال، افزود: ۴۰ داور بین‌المللی قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: این مسابقات از شبکه‌های ورزش، پنج و اشراق در روز‌های پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم خردادماه) به صورت زنده پخش خواهد شد.

امانی گفت: این مسابقات با حضور علاقمندان زنجانی در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد