Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: باید به پژوهش بهای بیشتری بدهیم، چراکه پژوهش جایگاه مهمی در تحقق سند تحول بنیادین کشور دارد. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حمیدرضا شیخ‌الاسلام صبح امروز در آئین نواختن زنگ پژوهش در دبیرستان حضرت زهرا(س) قم اظهار داشت: پژوهش از ارکان اصلی تحقق آموزش است و باید برای پژوهش‌های میدانی و کاربردی برنامه‌ریزی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم افزود: نگاه پژوهشی به مسائل سبب تحول و پیشرفت است و درس خواندن دانش‌آموزان بدون چنین نگرشی و تنها با تکیه بر حفظیات،ن می‌تواند ما را به توسعه پایدار برساند.

وی با بیان اینکه باید بنیه علمی دانش‌آموزان را تقویت کنیم، ابراز کرد: با ایجاد فکر علمی آن‌ها را به‌سوی پژوهش سوق دهیم تا درس را با تفکر و تحلیل و پژوهش یاد بگیرند.

زنگ پژوهش در قم به صدا درآمدذوعلم: برخی موضوعات پژوهش‌های دانش‌آموزی فانتزی استاز لزوم مسئله محوری تا اهمیت کاربردی بودن پژوهش‌ها

شیخ‌الاسلام با تأکید بر اینکه باید به پژوهش بهای بیشتری بدهیم، عنوان کرد: پژوهش جایگاه مهمی در تحقق سند تحول بنیادین کشور دارد.

وی تصریح کرد: در جهت پیشرفت علمی باید دست از کلیشه‌ها و روش‌های تکراری برداریم و نوآوری داشته باشیم و با اطلاعات کامل، برنامه‌ریزی جامع و نظارت، نظام آموزش و پرورش را به سمت تحول در پژوهش و نوآوری پیش ببریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد: مدیریت کشور با نگاه پژوهشی به تحول و توسعه می‌رسد و این نگاه باید در کشور و در مسیر علم و دانش،فراگیر شود.

انتهای پیام/457/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

کد خبر 6093549 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • اجرای نقشه تحول بنیادین آموزش و پروش یک تکلیف ملی است
  • تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • جایگاه معلم در سند تحول بنیادین کجاست؟
  • نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند