Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش شیخ‌آقایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات فوتبال امیدهای جنوب آذربایجان‌غربی با حضور تیم‌های هیات فوتبال مهاباد، فرهنگسرای ارومیه، آسایش میاندوآب و شاهوی مهاباد به میزبانی ورزشگاه آزادی این شهرستان طی سه روز برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها تیم هیات فوتبال مهاباد با ۲ پیروزی و یک تساوی و مجموع هفت امتیاز در رده نخست قرار گرفت و به عنوان تیم اول به دور نهایی این مسابقات صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تیم آسایش میاندوآب نیز با کسب ۲ پیروزی و یک باخت ضمن قرار گرفتن در جایگاه دوم این مسابقات به همراه تیم هیات فوتبال مهاباد به دور نهایی رقابت‌های قهرمانی امید آذربایجان‌غربی راه یافتند.

رییس هیات فوتبال مهاباد با اشاره به اینکه از این مرحله ۳ تیم به عنوان نمایندگان جنوب آذربایجان‌غربی به مرحله بعدی صعود می‌کنند، گفت: تیم هیات فوتبال پیرانشهر نیز از قبل جواز حضور در دوره دوم قهرمانی امیدهای آذربایجان‌غربی را اخذ کرده بود.

وی ادامه داد: مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال امید آذربایجان‌غربی با حضور ۳ تیم شمال استان و ۳ تیم جنوب استان برگزار خواهد شد. 

رقابت‌های قهرمانی امیدهای آذربایجان‌غربی با حضور ۱۲ تیم در ۲ منطقه شمال و جنوب استان برگزار شده و قهرمان این مسابقات در رقابت‌های امیدهای کشور حضور خواهد داشت.

سال گذشته تیم فوتبال مهردانش میاندوآب با کسب مقام اول مسابقات قهرمانی امیدهای آذربایجان‌غربی جواز حضور در مسابقه‌های فوتبال امیدهای کشور را به خود اختصاص داده بود.

مهاباد دارای ۲ نماینده در لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی و یک نماینده در لیگ دسته سوم باشگاه های کشور است.

برچسب‌ها فوتبال مهاباد آذربایجان غربی ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مهاباد آذربایجان غربی ورزشی فوتبال مهاباد آذربایجان غربی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!

به گزارش "ورزش‌سه"، از پیش مشخص شده بود که چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب خواهند کرد، اما فوتسال آسیا یک سهمیه دیگر هم دارد و در صورتی که ازبکستان به عنوان میزبان جام جهانی به نیمه نهایی صعود نمی‌کرد، تکلیف 4 نماینده دیگر آسیا مشخص شده بود.

حالا اما با حضور ایران، ازبکستان، تاجیکستان و تایلند در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا و با توجه به اینکه ازبکستان میزبان مسابقات جام جهانی 2024 است، یک سهمیه دیگر باقی مانده که 4 تیم حذف شده در مرحله یک چهارم نهایی بار دیگر شانس خود را برای رسیدن به آن امتحان خواهند کرد.
براین اساس دو تیم عراق و افغانستان که به ترتیب مقابل تایلند و تاجیکستان از جام ملت‌ها حذف شدند، برگزار کننده پلی آف اول خواهند بود و دو تیم ویتنام و قرقیزستان هم که به ازبکستان و ایران باختند، پلی آف دو را برگزار می‌کنند.

درنهایت برنده این دو دیدار روز یکشنبه 9 اردیبهشت و همزمان با دیدارهای رده بندی و فینال جام ملت‌های آسیا به مصاف هم می‌روند تا آخرین سهمیه فوتبال آسیا در جام جهانی ازبکستان از دل این مسابقه بیرون بیاید.

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت