Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای ساخت قطعه دوم آزادراه حرم تا حرم در بخش گرمسار- سمنان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ حسین دهقان روز شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: رفع مشکلات زیرساختی در بخش راه‌های ارتباطی استان سمنان در دستور کار است که با تامین و تخصیص اعتبار برای توسعه این بخش اقدام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: در تمامی شهرستان‌های استان عملیات اجرایی  ساخت راه در دست اجرا است و ساخت آزاد راه حرم تا حرم قطعه گرمسار-سمنان مهم‌ترین طرح استان به شمار می‌رود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان ادامه داد: برنامه‌ریزی برای تکمیل و بازسازی پل و تقاطع غیرهم سطح شهرک صنعتی شهر سمنان در حال انجام است و ۵۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح تصویب شده است.
دهقان اضافه کرد: احداث محور سرخه- سمنان ۸۰ میلیارد ریال اعتبار دارد و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد می شود.
وی تصریح کرد: جاده ایوانکی- سردره در غرب استان سمنان به مسافت ۸۵ کیلومتر در دست ساخت است و با رفع مشکلات زیرساختی در این بخش می‌توان برای کاهش سوانح رانندگی در استان اقدام کرد.
دهقان اضافه کرد: اصلاح و بازسازی جاده و اجرای طرح هندسی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های مهم عمرانی منطقه به شمار می رود که برای تکمیل این طرح ها تلاش می شود.
وی گفت: ساخت جاده‌های شرق شهرستان سمنان بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار می‌خواهد که تاکنون هشت میلیارد ریال تخصیص یافته است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: ۳۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح نیوجرسی در محور سمنان-فیروزکوه نیاز است که با پیگیری مسوولان به زودی این اعتبار تخصیص می‌شود.
در این نشست، علیرضا آشناگر استاندار، حبیب الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، احمد همتی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، سید حسن حسینی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

سه هزار و ۸۶۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی در استان سمنان وجود دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده راه و شهرسازی استان مجلس شورای اسلامی معاون معاون سیاسی امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سردار جلیل موقوفه ئی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با برقراری ایست و کنترل در محور سمنان - دامغان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: راننده خودرو با استفاده از بارنامه‌های غیر رسمی سعی در فریب ماموران را داشت، اما با هوشیاری پلیس مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری، مواد خوراکی  که به صورت ماهرانه‌ای در بین سایر بار‌های مجاز جاساز شده بود کشف و ضبط شد.
سردار موقوفه ئی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: راننده تریلر در این رابطه بازداشت و به اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان معرفی و خودروی وی توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • سیل و آبگرفتگی در روستای «چنداب» گرمسار