Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - فرصت‎های توسعه ساخت داخل در پروژه‎های صنعت نفت در یازدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت خوزستان بررسی شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، امروز (شنبه، 23 آذرماه) در حاشیه دومین روز برگزاری یازدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت خوزستان و هفدهمین نمایشگاه تخصصی تجیهزات صنعت حفاری، نشست تخصصی فرصت‌های توسعه ساخت داخل در پروژه‌های صنعت نفت با رویکرد حمایت از صنایع کوچک و کسب‌وکارهای نوپا و نوآورانه در سالن همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی خوزستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرخ علیخانی، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید، احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، جهانگیر پورهنگ، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، رامین قلمبر دزفولی، مدیر پشتیبانی، ساخت و تامین کالای شرکت ملی نفت ایران، سیروس تالاری، رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران و سایر مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و جمعی از سازندگان تجهیزات صنعت نفت در این نشست حضور داشتند.
تاریخچه، ماهیت و آخرین وضع طرح توسعه 28 مخزن مناطق نفت‌خیز جنوب، تمهیدات صنعت نفت برای بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت صنایع کوچک، چالش‌ها و فرصت‌های فرآوری سازندگان در عبور از شرایط تحریم، شهرک‌های صنعتی و برنامه توسعه صنایع کوچک و استارت‌آپ‌ها مسائل اصلی مورد بحث در نشست تخصصی فرصت‌های توسعه ساخت داخل در پروژه‌های صنعت نفت بود.
در این نشست همچنین منطقه فناوری انرژی خوزستان به عنوان زمینه‌ای برای زیست‌بوم نوآوری در صنعت نفت معرفی و تمهیدات پیش‌بینی‌شده در این منطقه برای همکاری با صنعت نفت بررسی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این نشست تخصصی باهدف آشنایی  بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تغییرات فیزلوژیک در دوران سالمندی و با همکاری مديريت سازمانهاي مردم نهاد و خيرين سلامت دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی و با حضور 40 نفر از بانوان شاغل در سطح ستاد مرکزی و امور ارومیه برگزار شد.

مشاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در امور بانوان در خصوص برگزاری این نشست تخصصی اظهار داشت: این نشست یکی از برنامه های هفته ملی سلامت بانوان بوده که به همت امور زنان و خانواده شرکت  آب و فاضلاب برگزار و در آن، مراحل تکامل فیزلوژیک زنان، عوامل متاثر کننده سالمندی، آمادگی برای مواجهه و معرفی روش های پیشگیری از انواع آسیب های این دوره بیان شد.

وی، استمرار برگزاری کلاس حرکات اصلاحی برای بانوان شاغل و همسران کارکنان مرد، برنامه ریزی برای برگزاری کلاسهای آموزشی دارت، تیراندازی، تنیس روی میز برای بانوان شاغل را از جمله فعالیتهای انجام شده بمناسبت هفته سلامت در بین کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی عنوان کرد.

 

دیگر خبرها

  • آفریقا فرصت‌های زیادی برای صنعتگران و تجار ایرانی دارد
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد