Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@22:37:38 GMT

قیمت مرغ و گوشت پایین آمد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۲۰۶۱

قیمت مرغ و گوشت پایین آمد

قیمت گوشت قرمز و مرغ در بازار روند کاهشی خود را در هفته‌های گذشته شروع کرده و هفته گذشته نیز این کاهش قیمت ادامه یافت؛  به طوری که قیمت هر گوشت قرمز نسبت به هفته گذشته کیلویی ۳ تا ۴ هزار تومان کاهش یافت. قیمت مرغ هم در ادامه کاهش‌ها به کیلویی ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است.

کارشناسان این حوزه می‌گویند: «قیمت گوشت گوساله تا کیلویی ۶۵ هزار تومان کاهش خواهد یافت» و دلیل آنها هم این است که تولید دام در استان‌ها به وفور است به طوری که بسیاری از آنها از تراکم مازاد دام در دامداری‌ها گله دارند و شکایت می‌کنند از اینکه کسی نیست دام آنها را خریداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوعی آنها ناراحت از این هستند که دام‌شان در دست‌شان مانده است و باید هزینه مازاد کنند درحالی که درآمدی برای آنها ندارد.  

گزارش میدانی خبرنگار ما از قیمت محصولات پروتئینی مانند گوشت، مرغ، ماهی و قارچ حاکی از آن است که هر کیلوگرم ران و دست گوشت گوساله ۶۷ هزار تومان و گوشت مخلوط گوساله ۶۱ هزار و ۵۰۰ تومان و چرخ کرده گوساله ۵۵ هزار تومان و گوشت منجمد ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می‌رود. این قیمت‌ها نسبت به هفته گذشته کاهشی حدود۳ تا ۴ هزار تومان در هر کیلو دارد.

قیمت گوشت در اواخر سال گذشته تا کیلویی ۱۲۰ هزار تومان هم افزایش یافته بود.

 گزارش ها حاکی است قیمت هر کیلو مرغ در تهران ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می‌رود.

قیمت سایر مشتقات مرغ هم به این ترتیب است هر کیلو ران مرغ ۹۹۰۰ تومان، ران مرغ بدون کمر ۱۱۸۰۰ تومان، سینه مرغ ۱۲۸۰۰ تومان، سینه کبابی ۱۷۹۰۰ تومان، فیله مرغ ۲۵ هزار تومان، کمر مرغ ۱۶۵۰۰ تومان، کتف وبال ۱۲۵۰۰ تومان، گردن مرغ ۴۸۰۰ تومان، دل مرغ ۷۵۰۰ تومان، پای مرغ ۵ هزار تومان، سنگدان مرغ ۶ هزار تومان، جگر مرغ ۳ هزار تومان است.

* ماهی تیلاپیا ۵۳ هزار تومان

گزارش میدانی خبرگزاری فارس حاکی است هر کیلو گرم ماهی تیلاپیا در منطقه ۱۹ تهران ۵۳ هزار تومان و ماهی آزاد قزل‌آلا ۲۴ هزار تومان عرضه می‌شود. قیمت قارچ هم کیلویی ۱۵ هزار تومان است.

۲۲۳۲۲۵

کد خبر 1330999

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: گوشت قیمت گوشت قرمز قیمت گوشت سفید مرغ و تخم مرغ افزایش قیمت کاهش قیمت ها باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا آندره استراماچونی بوریس جانسون انتخابات مجلس یازدهم دونالد ترامپ انگلیس باشگاه پرسپولیس عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748242

دیگر خبرها

  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • نوسان قیمتی گوشت قرمز از ۴۵۰ تا ۸۸۰ هزار تومان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • ۸۱درصد کل سدهای این استان پر شد
  • قیمت طلا به کف رسید؟/ قیمت جدید طلا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵