Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@14:08:16 GMT

اپو تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر را معرفی کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۲۰۷۴

اپو تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر را معرفی کرد

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در ژوئن گذشته ، حساب رسمی توییتر Oppo دستیابی این شرکت به فناوری دوربین زیر صفحه نمایش را اعلام کرد. امروز در رویداد Oppo INNO Day 2019 از فناوری دوربین زیر صفحه نمایش Oppo برای اولین بار رونمایی شد.

اوپو که برای اولین بار در ماه ژوئن شروع به اطلاع رسانی درباره فناوری دوربین زیر صفحه نمایش خود در حساب های رسانه های اجتماعی کرده بود امروز فناوری جدید خود را به صورت زنده در رویداد INNO Day 2019 به کاربران معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Oppo در این رویداد عینک AR و سایر فناوری ها را نیز معرفی کرد.

این دوربین که در یک دستگاه Prototip استفاده شده در زیر مانیتور به خوبی پنهان شده است. تا زمانی که دوربین را روشن نکنید ، فقط می توانید دوربین را در زیر صفحه نمایش از برخی بازتاب های نور مشاهده کرده و متوجه اختلاف پیکسل ها شوید. با این حال ، این اختلاف پیکسل ها به اندازه کافی بزرگ نیستند تا کاربران را ناراحت کنند. به عبارت دیگر ، هیچ تأثیر منفی بر روی تجربه کاربر هنگام استفاده از صفحه نمایش ندارد.

اپو برای جلوگیری از تداخل صفحه نمایش و دوربین از یک ماده شفاف ویژه استفاده می کند تا کیفیت تصاویر گرفته شده توسط این دوربین حفظ شود. در سنسور دوربین نیز از یک دیافراگم بزرگتر نسبت به سایر دوربینهای جلویی استفاده شده است.

منطقه ای که دوربین در صفحه قرار دارد هنگام لمس کردن به خوبی کار می کند. همچنین مطابق فیلم های به اشتراک گذاشته شده ، دوربین هیچ مشکلی از لحاظ تار بودن تصاویر و ویدئوها ندارد. این یکی از مهمترین مشکلات در فناوری دوربین زیر نمایشگر بود. اگرچه هنوز جزئیات این فناوری به اشتراک گذاشته نشده است ، اما انتظار می رود بزودی Oppo از آن در یکی از دستگاه های پرچمدار خود استفاده کند.

انتهای پیام/

289 / 159 اپو تکنولوژی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تکنولوژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، سجاد عباسی فشمی مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ گفت: با توجه به تجربه موفق برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه اینوتکس، این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ با هدف معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث که در حقیقت بهترین‌ها و برترین‌های این صنعت هستند، اجرا خواهد شد.

وی افزود: در ماه‌های گذشته و با همکاری دانشگاه‌های مطرح کشور، فرایند دریافت رزومه از فارغ‌التحصیلان یا دانشجویایی که در ترم‌های پایانی حوزه‌های مرتبط با صنایع سلامت یا تجهیزات پزشکی مشغول به تحصیل هستند، جهت تصدی چندین موقعیت شغلی مورد نیاز زیست بوم انجام شده و تاکنون صدها رزومه به دست ما رسیده که بررسی‌های اولیه و غربال آن در حال انجام است.

عباسی فشمی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ایستگاه کار، رویداد صدف جاب میت خواهد بود. هدف صدف جاب میت ارتباط و اتصال بین صنعت، دانشگاه و فناوری است، به نحوی که مصاحبه‌های استخدامی افراد و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در محل نمایشگاه انجام خواهد شد.

مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس گفت: در ایام برگزاری نمایشگاه بازدیدکنندگانی که در قالب فردی یا در گروه‌های دانشجویی از ایستگاه کار بازدید می‌کنند، می‌توانند رزومه خود را برای سامانه صدف ارسال کنند. اما تنها تفاوت فرایند آنان این است که غربالگری و هماهنگی جلسات آنها پس از اتمام نمایشگاه اجرا خواهد شد. همچنین در محل غرفه برای افرادی که می‌خواهند تحصیلات دانشگاهی در حوزه سلامت داشته و هنوز مردد به انتخاب رشته هستند و نیز دانشجویانی که در ترم‌های ابتدایی هستند، مشاوره‌های شغلی و منتورینگ در نظر گرفته شده است.

به نقل از پارک فناوری پردیس، کارفرمایان و کارجویان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی می‌توانند به سامانه صدف به نشانی iranhealth۲۰۲۴.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6090208 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • معرفی چری تیگو ۹ پلاگین هیبرید در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!