Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@23:36:46 GMT

رویت کیک حاوی قرص در شهر جیرفت 

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۲۱۶۷

رویت کیک حاوی قرص در شهر جیرفت 

پیرو گزارش تلفنی متصدی بوفه یکی از مدارس سطح شهر جیرفت مبنی بر وجود یک عدد قرص داخل کیک mutlu محصول شرکت ارس پر بنیس بلافاصله کلیه بازرسین بهداشت محیط در قالب ۴ تیم از تمامی مدارس دارای بوفه این شهر بازدید کردند.

خبرگزاری شبستان - جنوب کرمان:  امروز در پی نگرانی یکی از والدین دانش آموزان در شهر جیرفت مبنی بر پیدا شدن قرص در یک نوع کیک در یکی از مدارس، خبرنگار خبرگزاری شبستان در این خصوص با مسئول واحد بهداشت و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان جیرفت، گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«اکبر اسفندیاری»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: پیرو گزارش تلفنی متصدی بوفه یکی از مدارس سطح شهر جیرفت مبنی بر وجود یک عدد قرص داخل کیک mutlu محصول شرکت ارس پر بنیس بلافاصله کلیه بازرسین بهداشت محیط در قالب ۴ تیم از تمامی مدارس دارای بوفه این شهر بازدید کردند.


مسئول واحد بهداشت و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان جیرفت، با بیان این مطلب که نمونه مشاهده شده جهت بررسی به آزمایشگاه تحویل شده، افزود: در بررسی های کار شناسان به جز مدرسه ذکر شده هیچ گونه مورد مشکوک و کیکی با این برند مشاهده نشد.

وی، اظهار داشت: بازرسین بهداشت محیط ضمن نمونه برداری از کیک موجود و از عمده فروشی های توزیع کننده این کیک بازدید کردند و در بررسی چند کارتن حاوی این کیک هیچ مورد قرصی در این برند مشاهده نشد.

اسفندیاری، تاکید کرد: اما با توجه به حساسیت موضوع و جلسه هماهنگی با معاونت غذا و دارو مقرر شد، از ساعت ۱۲ و نیم ظهر امروز ۶ تیم متشکل از بازرسان بهداشت محیط و کارشناسان غذا و دارو از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح عرضه بازدید کنند و از برندهایی که در شهرستان های مجاور و دیگر استان ها که در آنها قرص وجود داشته نمونه برداری شود.

مسئول واحد بهداشت و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان جیرفت، از مغازه داران درخواست کرد  که در عرضه مارک های متفرقه دقت کنند و در ادامه گفت: مغازه داران اغذیه فروشی ها به هیچ وجه از فروشندگان دوره گرد خریداری نکنند و محصولات غذایی را از عمده فروشی های معتبر خریداری کنند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مسجد اجلاس نماز خبرگزاری شبستان قرآن کریم استان بوشهر قرآن فعالیت های مسجدی کیک های حاوی قرص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش سواد محیط زیستی به کودکان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، کارشناسان معتقدند کودکان با حضور در باغ وحش، می‌توانند از اهمیت حفظ محیط زیست برای زندگی درک بهتری داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کارشناسان معتقدند ارتقای سواد محیط زیستی کودکان می تواند به محیط سالم ایران آینده کمک کند.

دیگر خبرها

  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد
  • ببینید | لحظه تکان‌دهنده خودکشی یک زن در سالن تیراندازی / حاوی تصاویر ناراحت‌کننده
  • با 7 بمب منیزیم آشنا شوید
  • سبزی‌های بی‌نظیر برای کنترل قند خون
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • انتقال آب خام به جیرفت تا ۲ سال آینده
  • آموزش سواد محیط زیستی به کودکان
  • رژیم غذایی سالم برای جلوگیری از انواع سرطان
  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی محیط زیست گیلان در روز ملی موزه‌ها