Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعودیان راد از توزیع بسته‌های حمایتی ویژه شب یلدا در استان خبر داد و گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی را به دفاتر کمیته امداد پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «محسن مسعودیان راد» در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه توزیع بسته‌های حمایتی ویژه شب یلدا برای خانوارهای تحت پوشش این نهاد در دستور کار است گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی شامل آجیل، میوه و شیرینی را به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ایتام، زنان بی‌سرپرست و خانوارهای بد سرپرست در اولویت برای توزیع این بسته‌های حمایتی قرار دارند، تصریح کرد: خیران استان سمنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق سامانه آنی پرداخت#۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.

 

وی در ادامه از اجرای طرح پویش ثبت‌نام ۱۴ هزار حامی در استان سمنان خبر داد و افزود: سه هزار و ۵۰۰ کودک و نوجوان نیازمند در این منطقه شناسایی‌شده که نیازمند حمایت‌های مالی خیران و نیکوکاران هستند.

 

 مسعودیان راد با اشاره به اینکه خیران می‌توانند با ارسال عدد ۱۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰ ۳۳۳۳ ۲۳، پایگاه اینترنتی www.ekram.emdad.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در این طرح ثبت‌نام کنند، اضافه کرد: با ثبت‌نام در این طرح خیران متعهد به پرداخت ماهانه مبلغ حداقل پنج هزار تومان و یا هر مبلغ دلخواه دیگر می‌شوند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ایجاد اشتغال یکی از راه‌های توانمندی و خودکفایی مددجویان است تصریح کرد: ۴۸۹۰ طرح فعال اشتغال برای مددجویان کمیته امداد در سراسر استان سمنان تحت نظارت این نهاد هستند.

 

وی گفت: ۱۱۰ فرصت شغلی در هشت‌ماهه سال جاری بااعتبار یک میلیاردو ۹۷۷ میلیون تومان برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت‌شده است.

 

مسعودیان راد بابیان اینکه ۴۲۳ طرح اجراشده از منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها پرداخت شد، خاطرنشان کرد: با همکاری خوب بانک‌ها ۱۷ میلیاردو ۶۶۲ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان برای راه‌اندازی مشاغل در این مدت هشت پرداخت شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در ادامه با اشاره به اینکه ۱۹۰ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی از محل صندوق توسعه ملی بااعتبار هشت میلیاردو ۲۰۶ میلیون تومان تخصیص و پرداخت شد، تصریح کرد: ۷۸ مددجوی و افراد جویای شغل از محل هم‌افزایی بانک مهر و صندوق کارآفرینی امید، اعتباری بالغ‌بر دو میلیاردو ۳۸۰ میلیون تومان برای راه‌اندازی طرح اشتغال دریافت کردند.

 

وی عمده مشاغل را در قالب ۳۷۹ طرح خدماتی، ۳۳۰ طرح دامپروری،۵۳ طرح کشاورزی، ۲۰ طرح صنایع‌دستی و ۱۸ طرح صنعتی و معدنی برشمرد و تصریح کرد: به‌طورکلی یازده طرح شیلات تحت نظارت کارشناسان اشتغال این نهاد باهدف پایدارسازی و جلوگیری از راکد شدن قرار دارد و از ابتدای سال  جاری تاکنون سه طرح شیلات برای مددجویان این نهاد اجرایی شد.

 

 

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد قرآن کریم خبرگزاری شبستان اجلاس نماز استان بوشهر فعالیت های مسجدی سبک زندگی انتخابات مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ایجاد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود

عباس اهرابی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور توانمندسازی و تحقق درآمد پایدار مددجویان، حق بیمه اجتماعی چهار هزار و ۱۶ نفر از مددجویان تحت حمایت به سازمان تأمین اجتماعی به طور ماهیانه پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام استان گیلان ادامه داد: بیش از ۲۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان حق بیمه اجتماعی مددجویان تحت حمایت مشمول این طرح به سازمان تأمین اجتماعی طی سال گذشته پرداخت شده است.

وی با اشاره به اقدامات این نهاد برای افزایش ضریب نفوذ بیمه‌ای در بین مددجویان افزود: بیمه شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت و ازکارافتادگی استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان اضافه کرد: بیمه اجتماعی شامل سه نوع بیمه اعم از طرح‌های اشتغال و خودکفایی در قالب صاحبان حرفه و مشاغل آزاد، بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار شهری و بیمه اجتماعی مددجویان از طریق صندوق بیمه روستاییان و عشایر است.

اهرابی با بیان اینکه حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان، با هدف بهره‌مندی آن‌ها از مستمری بازنشستگی پرداخت می‌شود، عنوان کرد: با پرداخت حق بیمه اجتماعی، مددجویان می‌توانند از مزایای بازنشستگی، فوت و ازکارافتادگی برخوردار شوند.

وی، افزود: شرایط دریافت مستمری بازنشستگی برای زنان ۵۵ سال سن و مردان ۶۰ سال سن با سابقه پرداخت حق بیمه حداقل ۱۰ سال است که در سال گذشته ۲۲۳ نفر از بیمه شدگان از مزایای دریافت مستمری، بازنشستگی و مستمری برای بازماندگان و ازکارافتادگی بهره مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان در ادامه با بیان اینکه سال گذشته تعداد ۱۸۴ نفر از مددجویان مشمول بازنشستگی صندوق روستاییان و عشایر شدند، تصریح کرد: در حال حاضر چهار هزار و ۲۷ نفر از مددجویان روستایی مشمول طرح بیمه روستاییان و عشایر هستند که حق بیمه آنان به صورت سالانه توسط کمیته امداد مرکز به صندوق بیمه روستاییان و عشایر واریز می‌شود و طی سال گذشته حدود چهار میلیارد و پانصد میلیون تومان در این خصوص واریز شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در اواخر سال ۱۴۰۲ مجوز پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی ۷۰۰ زن سرپرست خانوار تحت حمایت دیگر نیز اخذ شد، اضافه کرد: بدین منظور بیش از ۴۲۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافت.

کد خبر 6096762

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی