Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات صهیونیستی از شکست دیروز حزب کارگر به رهبری جرمی کوربین که از دید آنان یک فرد یهود ستیز است، احساس رضایت می کنند. پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در این باره نوشت که این اتفاق با خوشحالی بزرگی در تل آویو روبرو شده است. نتانیاهو یکی از اولین رهبران صهیونیستی بود که به همتای انگلیسی خود تبریک گفت. 

روز گذشته حزب محافظه کار انگلیس به رهبری جانسون با کسب ۳۶۴ کرسی توانستند اکثریت آرا را در انتخابات پارلمانی انگلیس به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که برای حفظ موقعیت سیاسی خود بخاطر ارتکاب جرم در سرزمین های اشغالی دست و پا می زند، در پیامی توئیتری به جانسون پیروزی در انتخابات را تبریک گفت. این اقدام نتانیاهو متاثر از نگرانی های عمیق سیاستمداران صهیونیستی نسبت به انتخاب احتمالی کوربین به عنوان نخست وزیر انگلیس بود.

اسرائیل کاتس وزیر خارجه رژیم اسرائیل هفته گذشته در مصاحبه با یک شبکه صهیونیستی ابراز امیدواری کرده بود که کوربین در انتخابات انگلیس شکست بخورد.

تزیپی هوتُولی معاون کاتس نیز گفته بود که رهبر حزب کارگر یک خطر واقعی برای روابط انگلیس- اسرائیل است.

کوربین در جریان کمپین انتخاباتی حمایت خود را برای تشکیل کشور مستقل فلسطینی اعلام کرده بود و همین عصبانیت مقامات صهیونیست که مخالف شکل گیری کشور مستقل فلسطین هستند، شده بود. صهیونیست ها نه تنها مخالفت شدیدی با تشکیل کشور فلسطین می کنند بلکه خواستار الحاق اراضی فلسطینی ها به سرزمین های اشغالی هستند.

رهبر حزب کارگر انگلیس همچنین وعده توقف صادرات سلاح به سرزمین های اشغالی را داده بود و علت آن را کشتار غیرنظامیان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی عنوان کرده بود.

از سوی دیگر ادعاهایی مطرح شده بود که در صورت نخست وزیری کوربین شمار زیادی از یهودیان انگلیس این کشور را ترک خواهند کرد. این نگرانی ها به نظر با پیروزی حزب محافظه کار آرام گرفته است.

پایگاه میدل ایست مانیتور نوشت: اما نخست وزیر انگلیس از سویی با انتقادهایی شدیدی از قبیل اظهارات نژادپرستانه و اسلام هراسی روبرو بوده است. منتقدان وی می گویند که وضعیت اقلیت ها در زمان دولت راست گرای جانسون به شدت تهدید می شود. سیاهپوستان، آفریقایی ها، مسلمانان و جوامع آسیایی در مورد دولت اکثریت محافظه کار ابراز نگرانی کرده اند.  

جانسون در زمانی که به عنوان نویسنده و سیاستمدار فعالیت می کرد، سیاهپوستان را با داشتن "لبخندهای هندوانه ای" مورد تمسخر قرار داده بود. وی همچنین معتقد بود که اسلام منجر شده تا غرب قرن ها به عقب بازگردد.

کاتس وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درخصوص پیروزی جانسون گفته که موفقیت جانسون فقط سیاسی نیست بلکه مهمتر از همه پیروزی ارزش هاست. وی با اشاره به "دوستی نزدیک و مهم" بین انگلیس و اسرائیل خواستار تعمیق همکاری بین دو طرف شده است.   

گیدئون سعر از اعضای حزب لیکود که بتازگی بخاطر رقابت با نتانیاهو برای کسب رهبری این حزب، به چهره ای مهم تبدیل شده است، پیروزی جانسون و حزب محافظه کار را تبریک گفت و شکست حزب کارگر تحت رهبری کوربین را "آسایش خاطر برای جامعه یهودی انگلیس" توصیف کرد.

خوشحالی صهیونیست ها فقط مربوط به احزاب راست افراطی نمی شود بلکه پیروزی حزب محافظه کار انگلیس با استقبال حزب کارگر رژیم صهیونیستی روبرو شد. یکی از اعضای این حزب در توئیتی گفته هیچ وقت تصور نمی کردم از شکست یک حزب کارگر اینچنین خوشحال شوم.

/

برچسب‌ها اسرائیل بوریس جانسون انگلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسرائیل بوریس جانسون انگلستان اسرائیل بوریس جانسون انگلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد

جلال علمدار در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش نسبت به مواردی از جمله عدم هدایت آب‌های سطحی به داخل شبکه و منهول‌های فاضلاب، جدا سازی آب ناودان از شبکه فاضلاب هشدار داد.

وی با اشاره به بروز سیلاب در گذشته و احتمال سابقه پس‌زدگی فاضلاب در برخی منازل مسکونی از شهروندان خواست که دریچه‌فاضلاب را توسط توپی انسداد و یا سیفون بند مسدود کنند.

کد خبر 6087726

دیگر خبرها

  • ببینید | بیماری بیرون‌زدگی چشم چیست؟
  • بیماری بیرون‌زدگی چشم چیست؟ + فیلم
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • ذوق‌زدگی رژیم صهیونیستی از تصویب بسته کمکی در سنای آمریکا
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود