Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران گفت: با توجه به اینکه رقابت‌های آلمان را از دست دادیم باید به ملبورن برویم تا ملی‌پوشان بتوانند رنکینگ خود را بهتر کنند. تاریخ انتشار: 14:07 - 23 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۷۳۰

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، رضا خیرخواه در خصوص برنامه‌های آتی تیم ملی ژیمناستیک هنری، اظهار داشت: اردوی تیم ملی ژیمناستیک از ۲۶ بهمن آغاز خواهد شد تا ملی‌پوشان برای رقابت‌های جهانی ژیمناستیک در ملبورن آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این اردو یک ماه طول خواهد کشید. ضمن اینکه یک مسابقه انتخابی هم در ابتدای اردو خواهیم داشت تا نفرات برتر اعزامی به جام جهانی باکو مشخص شوند.

وی ادامه داد: ۳ ملی‌پوشی که به مسابقات جهانی ملبورن اعزام می‌شوند عبدالله جامعی، سعید رضا کیخا و مهدی احمد کهنی هستند. در مسابقات جهانی ملبورن، هر ۳ ملی‌پوش ایران در تک‌وسیله مسابقه خواهند داد و در جام جهانی باکو هم به همین شکل است. البته در صورتی که رکورد ورزشکاران نظر کادر فنی را تامین کند به مسابقات جام جهانی باکو ملی پوشان بیشتری اعزام خواهند شد. این کار به این دلیل انجام می‌شود که ژیمناست‌های جوان و ملی پوش بتوانند در رویداد‌های معتبر شرکت کنند. این ژیمناست‌ها با تجربه‌ای که در این رقابت‌ها کسب می‌کنند برای رقابت‌های قهرمانی آسیا که حدود ۷ ماه دیگر برگزار می‌شود آماده خواهند شد.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران تصریح کرد: ما قصد حضور در رقابت‌های جهانی ملبورن را نداشتیم، اما با توجه به اینکه رقابت‌های آلمان را از دست دادیم باید به ملبورن برویم تا ملی‌پوشان بتوانند رنکینگ خود را بهتر کنند. تمام تمرکز فدراسیون ژیمناستیک، کادر فنی و ملی‌پوشان روی کسب بهترین نتیجه در مسابقات آتی است. امیدوارم بتوانیم باعث خوشحالی مردم ایران و به خصوص اهالی ژیمناستیک شویم. بیشتر بخوانید: اینچه درگاهی: ایران جزو قطب‌های آسیا در شاخه ژیمناستیک برای همه است   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون ژیمناستیک ژیمناستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا

هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا در حمایت از غزه و محکومیت نسل کشی رژیم صهیونیستی اقدام به برپایی تحصن و تظاهرات کردند.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • ردپای مربی قزوینی در المپیکی شدن الفتی
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی اعلام شد