Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@23:30:01 GMT

آغازپایش آلودگی خودروهای نظامی و انتظامی

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۲۷۶۳

آغازپایش آلودگی خودروهای نظامی و انتظامی

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران اعلام کرد: پایش آلودگی خودروهای نظامی و انتظامی از صبح امروز آغاز شد.

به گزارش ایسنا، حسین مقدم در مورد پایش آلودگی خودروهای نظامی و انتظامی با بیان اینکه بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با ستاد کل مشترک نیروهای مسلح از امروز پایش آلودگی خودروهای یگان‌های نظامی و انتظامی آغاز شد، گفت: در مرحله نخست خودروی یگان‌های نزاجا بحث پایش آلودگی آنها انجام گرفت و همکاران ما در ستاد معاینه فنی 70 مورد از این خودروها را که سرویس نیروهای این یگان بودند بررسی کردند و قرار شد این اقدام برای سرویس سایر یگان‌های نظامی و انتظامی انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنا بر اعلام روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران، وی با اشاره به اینکه همچنین طی مکاتبات انجام شده و اعلام آمادگی دوجانبه میان ستاد معاینه فنی با شرکت‌های سایپا، ایران خودرو و صدا و سیما قرار است پایش آلایندگی خودروهای این شرکت‌ها و دستگاه‌ها نیز بررسی شود، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت آلودگی هوا در پایتخت این اقدام صورت می‌گیرد و نیروهای ما به این مراکز مراجعه کرده و خودروی دستگاه‌ها را مورد پایش و ارزیابی به لحاظ آلودگی قرار می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معاينه فني شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در گزارشی درباره «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم اسرائیل نوشت که صهیونیست‌ها، وی را به خاطر تحمیل بزرگترین شکست نظامی تاریخ به این رژیم و به عنوان کسی که نتوانست شکست را به پیروزی تبدیل کند، به یاد خواهند آورد.

این در حالی است که هالیوی امروز در نامه‌ای سرگشاده خطاب به توده صهیونیست‌ها، به شکست از مقاومت فلسطین در طوفان الاقصی اعتراف کرد.

استعفا‌ها و نامه‌های عذرخواهی فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی در حالی ادامه دارد که کابینه جنگ این رژیم، امروز بعدازظهر برای بررسی آخرین تحولات مربوط به آتش‌بس تشکیل جلسه می‌دهد.

پس از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، انتظار می‌رود «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد کل ارتش و «رونین بار» رئیس سازمان امنیت داخلی این رژیم (شاباک) نیز به هالیوا پیوسته و از سمت خود استعفا دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • تزریق سفتریاکسون فقط باید در بیمارستان انجام شود
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • لزوم پرهیز تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی/مبالغ دریافتی کجا هزینه می‌شود؟
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند