Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@12:37:08 GMT

شایعه واگذاری کیش به چین تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۲۷۸۸

شایعه واگذاری کیش به چین تکذیب شد

به گزارش ایرنا، در پی انتشار اخباری تکراری و سابقه دار در فضای مجازی مبنی بر واگذاری کیش به مدت ۲۵ سال به کشور چین، غلامحسین مظفری تصریح کرد: این خبر از اساس کذب است و با بررسی پلیس فتا مشخص شد منشاء اصلی انتشار خبر در خارج از کشور است.
مدیر عامل منطقه آزاد کیش امروز شنبه در گفتگو با ایرنا  اضافه کرد: برای اطمینان بیشتر به مردم و سرمایه گذاران اعلام می کنم که جزیره کیش قرار نیست به هیچ کشوری واگذار شود و این منطقه آزاد با برنامه ریزیهای انجام شده بلند مدت و به کارگیری توانمندیهای داخلی و جذب سرمایه های بین المللی بوِیژه در حوزه گردشگری در حال رشد و توسعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی با اشاره به برگزاری موفق رویداد بین المللی اینوکس و سمپوزیوم فرصتهای سرمایه گذاری کشورهای عضو اکو با رویکرد گردشگری، در جزیره کیش یادآوری کرد:  انتشار اخبار کذب مبنی بر واگذاری جزیره کیش، اقدامی سابقه دار و هدفمند است که همواره همزمان با برگزاری رویدادهای تحول آفرین در کیش منتشر شده و این بار نیز همزمان با برگزاری رویداد بین المللی سمپوزیوم فرصتهای سرمایه گذاری گردشگری حوزه اکو توسط برخی شبکه های مجازی نشر داده شد. 

 غلامحسین مظفری تصریح کرد: منطقه آزاد کیش در قالب برنامه ریزیهای میان و بلند مدت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی در بخشهای مختلف زیر بنایی این جزیره استقبال می کند و برای توسعه هرچه بیشتر این منطقه برنامه دارد که در این برنامه ها موضوع واگذاری امور به کشوری دیگر جایگاهی ندارد. 

 وی با اشاره به این که واگذاری منطقه آزاد کیش به کشورهای دیگر موضوعی است که تصمیم گیری در خصوص آن نیازمند مراحل قانونی و مصوبات قوه مقننه و سازکارهای قانونی است افزود: کسانی که هرازگاه این شایعات را منتشرمی کنند بدانند که قوانین جمهوی اسلامی ایران در این خصوص واضح و روشن است.

برچسب‌ها کیش جزیره کیش اکو چین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش جزیره کیش اکو چین کیش جزیره کیش اکو چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت گلتاش با تشریح برنامه ها و اهداف این شرکت در سال ۱۴۰۳ گفت: افزایش سرمایه ١٣١ درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران در سال ۱۴۰۳ انجام خواهد شد. - اخبار بازار -

مهرداد فیض پور مدیر عامل شرکت گلتاش در گفتگوی اختصاصی با بیدنا، مهمترین برنامه های این شرکت در سال 1403 را تشریح کرد وگفت: با توجه به رویکرد مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر مبنی بر دستیابی به تولید، فروش و سود حداکثری، شرکت گلتاش در سال 1403 تولید و فروش 60 هزار تن محصول نهایی را در دستور کار قرار داده است که پیش بینی می شود سود خالص 230ئمیلیارد تومانی را کسب کند.

وی توسعه صادرات را از برنامه های دیگر این شرکت در سال پیش رو ارزیابی کرد و گفت: افزایش صادرات باتناژ 6500 تن محصول نهایی جز اهداف صادراتی شرکت گلتاش خواهد بود.

فیض پور با بیان اینکه کاهش قیمت تمام شده، افزایش سود آوری و افزایش کیفیت از برنامه های شرکت است ادامه داد: سرمایه گذاری در پروژه های سرمایه ای بالغ بر 100 میلیارد تومان شامل بهسازی سالن‌ها و ساختمان اداری و تولیدی، نصب و راه‌اندازی سیستم اعلان و اطفای حریق، تکمیل سایت گلبو، خرید دستگاه تیوپ خمیردندان، خرید دستگاه بادکن بطری و گالن‌های 10 و 20 لیتری، خرید دستگاه‌های تزریق، خرید دستگاه یو آی دی لیبل زن شامپو شبنم و خرید دستگاه ساشه برای محصولات هتلی و کرم از مهمترین اقدامات برای دستیابی به تولید و فروش حداکثری خواهد بود.

وی در مورد  ری‌برندینگ برخی از محصولات نیز گفت: بسته بندی خمیردندان ها و شامپوهای سیو تغییر و طراحی آن متناسب با بازار روز خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • دولت برنامه‌ای برای ارسال لایحه واگذاری حقوق کارگران به مجلس ندارد
  • زلفی گل: در فرهنگ ایرانی به علم توجه شده است
  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • طالبان خواستار واگذاری جایگاه افغانستان در بهداشت جهانی شد
  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • فستیوال بزرگ آرش مال: جشن افتتاحیه‌ای با شکوه در قلب منطقه آزاد انزلی
  • تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است