Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جعفری آخماز دونده نیمه استقامت کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تست دوپینگش اظهار کرد: فدراسیون پزشکی و ورزشی به تست اولیه دوپینگ من  مشکوک شده بود و یک مقدار این تست شبهه برانگیز بود به همین علت از طریق وکیلم پیگیر این مسئله هستم. البته من ۶ ماه حق شرکت در مسابقات را ندارم و  فعالیت ورزشی ام به حالت تعلیق درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آخماز درباره اینکه علل شرکت نکردن در مسابقات ارتش‌های جهان به خاطر تست مثبت دوپینگش بود، گفت: بله مسئولان فدراسیون دوومیدانی بیان کردند که در تست دوپینگ ماده‌ای پیدا شده است که درباره استفاده از این ماده باید توضیح بدهم و از خود دفاع کنم. به هر حال  تست دوپینگ  همزمان با حضورم در مسابقات ارتش‌های جهان بود و به همین علت در این رقابت‌ها شرکت نکردم و به ایران بازگشتم تا در جلسه کمیته پزشکی حاضر شوم.  

دونده نیمه استقامت درباره اینکه فدراسیون دوومیدانی برای تبرئه او کاری کرده است، بیان کرد: بله در اردیبهشت ماه رئیس کمیته پزشکی فدراسیون دوومیدانی  بیان کرد که از طریق وکیل مسئله دوپینگ را پیگیری کنم. علاوه بر این با توجه به اینکه سوءسابقه‌ای ندارم امکان بخشش وجود دارد و  امیدوارم این موضوع  با گذراندن ۶ ماه محرومیت به پایان برسد. 

بیشتر بخوانید: دوپینگ یک دوومیدانی کار محرز شد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت: مبینا ندایی در کمپ توسعه آسیا شرکت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

فریبا مددی با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: او سال گذشته در این کمپ شرکت کرد و امسال هم به این کمپ دعوت شده است.

وی همچنین درخصوص فعالیت ثریا آقایی در عرصه مربیگری خاطرنشان کرد: او در کلاس ارتقاء مربیگری شرکت کرده و انگیزه ملی پوشان را بالا می‌برد. بنابراین در برنامه‌ای 4 ساله مربی نوجوانان خواهد بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون درخصوص صحبت‌های رومینا تاجیک و پریا اسکندری که به پایین بودن آمادگی جسمانی خود اشاره کرده بودند، افزود: با این دو ورزشکار صحبت کرده‌ام آنها نایب قهرمان مسابقات جام فجر شده بودند و از حالا تمرین می‌کنند تا به المپیک 2028 برسند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند